Chiudi annunziu

A relazione trà Google è Samsung hà migliuratu significativamente in l'ultimi anni, cù u giant tecnologicu coreanu avà spessu apparsu à l'avvenimenti di u giant tecnologicu americanu. Inoltre, campagni publicitarii cumuni sò ancu in corso. L'ultimu mostra una quantità di servizii di Google chì funzionanu nantu à hardware Samsung.

A nova campagna di publicità principia cù qualcunu à a cena utilizendu a funzione Hum to Search di l'app Google per truvà una canzone appiccicata in a so testa. Appena hè identificatu da u mutore di ricerca di Google, hè mandatu à un Samsung TV vicinu. Dopu più esempi è u slogan "Make it Epic", u video finisci cù l'identificazione di u smartphone. Galaxy S22 Ultra è orologi intelligenti Galaxy Watch4 cù Google Assistant.

A campagna ùn hè micca solu in l'Internet, pò ancu esse vistu in i cinemas prima di a proiezione di u film. U numaru di servizii di Google integrati in i prudutti Samsung hè abbastanza cunnisciutu, ma a prumuzione di Hum to Search è u recente arrivu Google Assistant attivatu Galaxy Watch4 aiutanu à aumentà a cuscenza di a marca. Intantu, Samsung hà lanciatu siti, chì accumpagna a campagna. In u primu pianu di a campagna hè un smartphone plegable, in più di u "flagship" attualmente più equipatu di Samsung. Galaxy Da Fold3. Cù questu, u giant coreanu prumove, per esempiu, a funzione di u Profilu di u travagliu, chì hè utilizatu per separà l'applicazioni di travagliu è e dati da quelli persunali.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.