Chiudi annunziu

L'orologi intelligenti di tutti i fabricatori si migliuranu constantemente per purtà à i so utilizatori novi opzioni per misurà a so salute. Quandu Galaxy Watch4, sicuru, ùn hè micca diversu. Sta serie di smart watches da Samsung hà subitu un grande sviluppu cù migliorie currispondenti, induve hà sensori più avanzati per una analisi più precisa di u vostru corpu. Allora quì truverete cumu misurà i valori biologichi Galaxy Watch4. 

Galaxy Watch4 (Classic) cuntenenu un novu sensoru di analisi d'impedenza bioelettrica (BIA) chì vi permette di misurà u grassu di u corpu è ancu i musculi scheletrici. U sensoru manda micro currenti in u corpu per misurà a quantità di musculu, grassu è acqua in u corpu. Ancu s'ellu hè innocu per l'omu, ùn deve micca misurà a vostra cumpusizioni di u corpu durante a gravidanza. Ùn pigliate micca misure si avete una carta implantata in u vostru corpuiospacemaker, defibrillator o altri dispositi medichi elettronichi.

Inoltre, e misurazioni sò solu per scopi generale di benessere è fitness. Ùn hè micca pensatu per aduprà in a deteczione, diagnostica o trattamentu di qualsiasi cundizione medica o malatia. E misurazioni sò per u vostru usu persunale solu è per piacè nutate chì i risultati di a misurazione pò esse micca precisi se avete menu di 20 anni. Per chì a misurazione hà risultati coerenti è pertinenti, o per rende i risultati più precisi, deve esse cumpletu i seguenti: 

  • Misura à u stessu tempu di u ghjornu (idealmente in a matina). 
  • Misurate nantu à un stomacu vacanti. 
  • Misuratevi dopu à andà in u bagnu. 
  • Misura fora di u vostru ciclu menstruali. 
  • Misurate prima di fà attività chì causanu l'aumentu di a vostra temperatura di u corpu, cum'è l'eserciziu, a doccia o visità una sauna. 
  • Misurate solu dopu avè eliminatu l'uggetti metallichi da u vostru corpu, cum'è catene, anelli, etc. 

Cumu misurà a cumpusizioni di u corpu Galaxy Watch4 

  • Andate à u menù di l'applicazione è selezziunate una applicazione Salute di Samsung. 
  • Scroll down and select a menu A cumpusizioni di u corpu. 
  • Sè avete digià una misurazione quì, scroll down or put it straight Misura. 
  • Sè vo misurate a vostra cumpusizioni di u corpu per a prima volta, duvete inserisce a vostra altezza è u sessu, è deve ancu inserisce u vostru pesu attuale prima di ogni misurazione. Cliccate nant'à Cunfirmà. 
  • Pone i vostri dita media è annu nantu à i buttoni Home a Torna è cumincianu à misurà a cumpusizioni di u corpu. 
  • Pudete tandu cuntrollà i risultati misurati di a vostra cumpusizioni di u corpu nantu à a visualizazione di u watch. À u fondu assai, vi ponu dinù esse redirected à i risultati nant'à u vostru telefonu. 

Tuttu u prucessu di misurazione dura solu 15 seconde. A misurazione ùn deve micca sempre esse perfetta, o pò finisce durante u prucessu di misurazione. Hè impurtante chì avete una pusizione di corpu adattata durante a misurazione. Pone e duie braccia à u livellu di u pettu in modu chì e vostre ascelle sò aperte senza toccu u vostru corpu. Ùn permettenu micca chì i diti posti nantu à i buttoni Home è Back tonu l'altri. Inoltre, ùn tocca micca l'altri parti di l'orologio cù i vostri ditte eccettu per i buttoni. 

Mantene fermu è ùn move micca per ottene risultati di misurazione precisi. Se u to dettu hè seccu, u signale pò esse interrotta. In questu casu, misurà a vostra cumpusizioni di u corpu dopu à applicà per esempiu lotione per mantene a pelle di u to dettu. Pò esse ancu cunsigliatu di pulisce a parte posteriore di l'orologio prima di piglià a misurazione per ottene risultati di misurazione più precisi. Pudete ancu inizià u menù di misurazione di a cumpusizioni di u corpu da u tile, se avete sta funzione aghjuntu quì.

U più lettu d'oghje

.