Chiudi annunziu

Ci sò sempre più rumuri ultimamente chì Samsung puderia liberà u primu telefuninu plegable di gamma media in i prossimi anni. Indipendentemente da s'ellu stu dispusitivu porta a designazione di serie Galaxy O sinnò, serà cruciale per u mercatu di u telefuninu plegable chì stu telefuninu di bilanciu riesce. 

Duverebbe esse prezzu perchè, cum'è avemu ancu infurmatu, Samsung deve travaglià nantu à un mudellu plegable cù un prezzu sottu à 20 XNUMX CZK. Cridemu chì a vera prova di a tecnulugia di visualizazione plegable hè ancu da vene è passà una volta chì i telefoni pieghevoli diventanu generalizati in u segmentu di gamma media. smartphones Samsung Galaxy È sò i dispositi più venduti cù u sistema Android nant'à u mercatu mentri Galaxy U Z Fold3 hè piuttostu un pruduttu esclusivu per un numeru più chjucu di dilettanti di a tecnulugia mobile.

Solu dopu chì Samsung libera u so primu telefuninu plegable mid-range cù un prezzu sottu à 20 XNUMX CZK, puderemu esse sicuru chì a tecnulugia di visualizazione plegable hè solu una moda di u so tempu o u veru modu di u futuru. Fighjendu da una perspettiva più larga, una volta chì i display pieghevoli diventanu largamente dispunibili, più OEM prubabilmente volenu saltà nantu à u carrughju è cumpete cù Samsung.

U primu telefunu plegable Galaxy È prubabilmente averà da riesce in fronte di più rivali chì qualsiasi altru telefunu plegable chì hè vinutu prima. È per quessa, puderia esse u dispositivu plegable più impurtante di Samsung, quellu chì avarà u putere di influenzà a trajectoria di a cumpagnia in u segmentu di u telefuninu plegable per anni dopu a so liberazione.

I rumuri precedenti suggerenu chì a cumpagnia puderia fà u so primu telefunu plegable Galaxy È liberate in 2025. Un rapportu più recente speculate chì puderia esse prima di u 2024. Speremu chì Samsung ùn l'avete micca trascinatu inutilmente, perchè l'annu dopu puderia esse digià tardu. Quist'annu videremu a prossima generazione di dispusitivi flessibili Z Flip è Z Fold è ùn ci hè micca assai da aspittà quandu u tempu avanza è hè u primu arrivatu, u primu servitu.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.