Chiudi annunziu

Grazie à a notevole apertura è versatilità di u sistema Android hè utilizatu da quasi ogni cumpagnia di smartphone chì ùn si chjama micca Apple. Risultatu ? Un sistema upirativu chì hè cusì largamente spargugliatu in u spettru di u prezzu chì ci sò assai dispusitivi chì ùn puderanu micca trattà è l'applicazioni chì prupone assai bè. È hè per quessa chì ci sò versioni ligeri di app.

Malgradu l'enorme salto in a putenza di l'informatica in l'ultima decada, alcune app pro ùn funzionanu micca nantu à i dispositi basi. Android sempre cusì liscia cum'è duveranu, aprendu a strada per e so versioni Go è Lite per cunsumà menu almacenamentu, RAM è ùn necessitanu micca tanta prestazione o durata di a bateria. Microsoft hè avà pruvatu stu approcciu per ottene più utilizatori per u so serviziu di email Outlook Lite, quandu prova di inundazioni Google cù u so Gmail Go.

Un novu articulu in a strada di Microsoft 365 revela chì a cumpagnia travaglia nantu à una versione Lite di Outlook, chì serà ancu liberata stu mese. A so breve descrizzione dice chì Outlook Lite serà "una applicazione per Android, chì furnisce i benefici principali di Outlook in una dimensione più chjuca cù un rendimentu ideale per i dispositi low-end in ogni rete ". Hè interessante, questu ZDNet afferma chì l'applicazione hè digià dispunibule in parechji paesi di u mondu. Allora hè prubabile chì informace in realtà si riferisce à a liberazione mundiale di l'app. È chì cliente di email nantu à u vostru Android usa u dispusitivu?

U più lettu d'oghje

.