Chiudi annunziu

U predatore cinese Realme hà da presentà u so novu flagship GT12 Explorer Master u 2 di lugliu. In più di u fattu chì serà unu di i primi telefoni à eseguisce cù u novu chip high-end di Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1, serà u primu smartphone in u mondu chì utilizeghja a memoria operativa LPDDR5X.

I ricordi LPDDR5X offrenu un throughput di dati finu à 8,5 GB / s, chì hè 2,1 GB / s più di i ricordi LPDDR5, è ancu cunsumu 20% menu putenza. Realme hà ancu revelatu chì u GT2 Explorer Master hà una visualizazione di 10-bit chì sustene u standard HDR10+ è una freccia di rinfrescante di 120Hz. A schermu (si dice chì 6,7 inch) avarà ancu 16k livelli di luminosità automatica per a prutezzione di l'ochji è una lunetta di fondu ultra-sottile (specificamente 2,37mm di spessore).

Altrimenti, u smartphone deve esse equipatu di finu à 12 GB di operazione è finu à 256 GB di memoria interna, una camera tripla cù un sensore principale di 50 MPx è stabilizazione ottica di l'imagine è una batteria cù una capacità di 5000 mAh è supportu per a carica rapida. cù una putenza di 100 W. S'ellu serà ancu dispunibile in Europa, ùn hè micca scunnisciutu à questu puntu, speremu chì a settimana prossima.

U più lettu d'oghje

.