Chiudi annunziu

Cumu prutegge u vostru telefunu? In u casu di u so corpu, sicuru, una tappa, quandu si tratta di a visualizazione, u vetru protettivu hè offru. Questu da PanzerGlass pro Galaxy Venendu da una sucità cù una longa storia in u campu di l'accessori per u telefuninu, l'A53 5G hè un capu in u so campu. 

U fabricatore prova veramente à suddisfà i bisogni di i so clienti. Per quessa, in a scatula stessu truverete un vetru, un pappu imbevutu di alcolu, un pappu di pulizia è un sticker per sguassà a polvera. Sè vo site a paura chì l'applicazioni di vetru à a visualizazione di u vostru dispositivu ùn funziona micca, pudete mette tutte e vostre preoccupazioni da parte. Cù un pannu impregnatu cù alcolu, pudete pulisce perfettamente a visualizazione di u dispusitivu in modu chì ùn ci resta micca una sola impronta digitale. Allora pulisce à a perfezione cù un pannu di pulizia. S'ellu ci hè sempre un pezzu di polvera nantu à a visualizazione, pudete solu sguassà cù u sticker inclusu. Questu hè seguitu da incollazione di u vetru.

6 passi simplici 

A scatula di u produttu stessu vi struisce cumu prucede. Avete digià pulitu, pulitu è ​​​​sguassatu a polvera, avà hè solu bisognu di caccià u vetru da u pad di plastica dura (numeru 1) è idealmente postu nantu à a visualizazione. Per fà questu, ricumandemu di accende a visualizazione per pudè vede megliu induve principia è finisce, perchè l'unica altra cosa chì pudete scappà nantu à tutta a superficia frontale hè u pirtusu per a camera frontale.

In questu modu, pudete piglià megliu i lati è idealmente centru u vetru. Una volta u postu nantu à a visualizazione, hè cunsigliu di utilizà i vostri ditte da u centru à i bordi per spinghje e bolle d'aria. Dopu à stu passu, basta à caccià u fogliu superiore (numeru 2) è avete finitu. S'ellu ci restanu qualchi bolle, ùn vi preoccupate micca, spariranu per sè stessu cù u tempu. Se più grande sò prisenti, pudete sbuchjarà u vetru è pruvate à pusà novu. Ancu dopu à riadderisce, u vetru si mantene perfettamente.

Ùn sapete micca chì l'utilizate 

U vetru hè piacevule à aduprà, in fondu ùn sapete micca chì l'avete nantu à a visualizazione. Ùn pudete micca dì a diferenza à u toccu. I bordi di u vetru sò listati cum'è 2,5D, è hè veru chì in ocasioni piglianu un pocu di terra. Allora vi tuccherà à "pulianu" più spessu. In ogni casu, quandu i bordi di a visualizazione perdenu a so capa iniziale più appiccicosa, chì sò, stu fenomenu hè praticamente eliminatu. Solu esse preparatu per u fattu chì si pigliate selfie, avete da pulisce assai u pirtusu. A terra più spessu si ferma, chì sfurtunatamenti ùn pò esse evitata.

U vetru hè solu 0,4 mm di grossu, per quessa ùn sguassate micca u disignu di u dispusitivu in ogni modu. Trà l'altri specificazioni, a durezza 9H hè ancu impurtante, chì indica chì solu u diamante hè veramente più duru. Di sicuru, questu guarantisci a resistenza di vetru micca solu contru l'impattu, ma ancu i graffi. L'investimentu in u vetru hè cusì più prufittu chì rimpiazzà a visualizazione in un centru di serviziu. In l'era di covid sempre in corso, apprezzerete ancu u trattamentu antibacterial secondu ISO 22196, chì uccide u 99,99% di i batteri cunnisciuti. Di sicuru, u vetru hè ancu cumpatibile cù a maiò parte di i coperchi protettivi, chì ùn li disturbanu micca. 

V Settings e menu Mostra pudete sempre attivà a funzione Sensibilità di u toccu. Questu aumenterà a sensibilità toccu di u display. In modu persunale, l'aghju lasciatu spenta perchè u telefunu era abbastanza responsive, per quessa ùn era micca necessariu. PanzerGlass Samsung Galaxy U vetru A35 5G vi costarà 699 CZK. 

PanzerGlass Edge-to-Edge Samsung Galaxy Pudete cumprà vetru A33 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.