Chiudi annunziu

Cunsideratu da parechji per esse unu di i migliori video games di tutti i tempi, The Witcher 3 hà introduttu i ghjucatori à u ghjocu di carte Gwent. U jocu, chì urigginariamente apparsu in i manuscritti di u libru di Andrzej Sapkowski, hà avutu una forma concreta è, cù questu, una grande basa di fan. Quì hà sappiutu suddisfà u Gwent standalone: ​​The Witcher Card Game, però, i sviluppatori da CD Projekt anu piani più grande per u ghjocu successu. Dopu à u ramu di storia separata di Thronebreaker, Gwent hè finalmente ghjuntu in tutte e piattaforme in forma di roguelike. À u listessu tempu, u Rogue Mage hà annunziatu inaspettatamente Androidpudete ghjucà avà.

Gwent: Rogue Mage presenta storie completamente novi da u mondu pupulare, chì hà sappiutu guadagnà duie serie nantu à Netflix, quandu sta caduta aspettemu una ligera partenza da Geralt, ancu s'è sempre in u spiritu di a tradizione Witcher. A novità di u video game vi porta centinaie d'anni prima di l'aventure di Geralt è Ciri, à u tempu quandu e dimensioni scontranu è i primi mostri cuminciaru à fà a so strada in u mondu medievale. In u rolu di u magu Alzur, partite in una missione per creà l'arma perfetta contr'à un novu nemicu - u primu stregone.

U ghjocu graffi Gwent stessu nantu à u scheletru testatu anni di carte roguelikes. Ogni ghjocu dura circa una ora, è durante ognuna di elli avete l'uppurtunità di praticà u pensamentu strategicu micca solu durante u ghjocu stessu, ma ancu durante a decisione in avvenimenti speciali distribuiti aleatoriamente. Cuminciate ogni ghjocu cù dodici carte di a vostra fazione scelta, sbloccare tutte e carte è i bonus deve piglià circa trenta ore secondu i sviluppatori. Gwent: Rogue Mage vi costarà 249 corone.

Gwent: Rogue Mage nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.