Chiudi annunziu

L'estate incuragisce u viaghju. In più di stazioni di mare, piscine è altre destinazioni tipiche di l'estiu, u scopu di parechji di noi hè a muntagna. Chì applicazioni ponu esse utili per voi durante i viaghji d'estate in muntagna?

SunCalc

Una applicazione chjamata SunCalc pò ancu esse utile micca solu durante i soggiorni d'estate in e zone di muntagna. U so asset principale hè a capacità di calculà precisamente a pusizione di u sole à un mumentu determinatu in u vostru locu. Pudete aduprà l'applicazione per pianificà viaghji è ritorni in modu chì ghjunghje à u vostru destinazione prima di u ghjornu, ma serà ancu apprezzatu da i fotògrafi, per esempiu.

Scaricate nantu à Google Play

Ambulanza

Mencionemu l'app domestica Záchranka in quasi tutti l'articuli nantu à l'applicazioni di viaghju. A verità hè chì, soprattuttu in a muntagna, Rescue pò diventà un aiutu inestimabile chì pò literalmente salvà a vostra vita. Offre a pussibilità di chjamà aiutu ancu s'ellu ùn cunnosci micca u locu attuale o ùn pudete parlà, grazia à ellu vi amparà i principii di primu aiuti, è quì truverete ancu cuntatti preziosi per i centri medichi, serviziu di muntagna è altri.

Scaricate nantu à Google Play

Accuweather

Accuweather hè una applicazione populari, affidabile è utile chì vi furnisce una previsione meteorologica precisa micca solu in muntagna, è micca solu in l'estiu. Quì truverete previsioni per ora è ogni ghjornu, è ancu una prospettiva per i prossimi 15 ghjorni. Di sicuru, ci sò ancu carte cù l'imaghjini di radar o a pussibilità di attivà notificazioni per fluttuazioni di u clima estremu è fenomeni inusual.

Scaricate nantu à Google Play

Tutti i percorsi

Per una pianificazione efficace è affidabile di e rotte di i vostri viaghji in muntagna d'estate, ci hè una applicazione chjamata AllTrails. In più di pianificà e rotte, pudete ancu circà novi rotte quì, sia per l'escursionismo, a corsa è in bicicletta. Pudete ancu vede e rotte offline è salvate in a vostra lista di preferiti.

Scaricate nantu à Google Play

mapy.cz

Un altru classicu chì certamenti apprezzà micca solu in a muntagna sò u Mapy.cz domesticu. Cuntinuamente migliurata è aghjurnata da i so creatori, questa app offre a capacità di pianificà è salvà rotte, cumprese a visualizazione offline, ma truverete ancu cunsiglii di viaghju vicinu, punti d'interessu, parechje modi di visualizazione di carte è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.