Chiudi annunziu

Samsung hè previstu di lancià a so ultima linea di smartphones pieghevoli di punta quist'annu Galaxy Da Fold4 a Galaxy Da Flip4. Questu duverebbe accade u 10 d'Aostu, ancu s'ellu ùn avemu micca cunferma ufficiale. Analisti in ogni modu, anu avà indicatu chì a cumpagnia pensa à scalà a vendita di e so linee Galaxy AA Galaxy S per fucalizza nantu à i so prossimi telefoni plegabili invece. 

Samsung hà da circà à maximizà e vendite di Z Fold4 è Z Flip4 per cumpete per una parte più grande di u mercatu di smartphone premium contr'à cumpagnie cum'è, sicuru. Apple. L'analisti spieganu chì, postu chì l'inflazione tende à avè un impattu più grande nantu à i telefoni più economici cà i so contraparti più caru, l'aumentu di e vendite di telefuni di prezzu premium chì i telefuni plegabili sò sicuru d'avè puderia veramente aiutà a cumpagnia à ricuperà da e perdite.

Samsung hà 50 milioni di smartphones invenduti in manu di i distributori, a maiò parte di i quali sò di a serie A. Questa calata glubale di vendite hè duvuta à una cumminazione di parechji fatturi, cumprese ondate ripetute di COVID, a crisa Russia-Ucraina è un rinfurzamentu di i Stati Uniti. dollaru. Samsung hè previstu di radduppià i so obiettivi di vendita per i telefoni intelligenti plegabili da u 2021 per ricuperà e so perdite è rinfurzà a so pusizioni in u mercatu di i telefoni intelligenti.

Un passu in a direzione ghjusta? 

Da ghjennaghju 2021 à marzu 2022 hà avutu Apple in i Stati Uniti d'America media cota di mercatu smartphone di 52,2%, mentri Samsung 26,6%. L'unica volta chì e vendite di Samsung sò ghjunte à una distanza impressionante da a dominazione di Apple hè stata in u terzu trimestre fiscale di u 2021, quandu l'anzianu hà lanciatu casualmente i telefoni pieghevoli. Galaxy Da Fold3 è Samsung Galaxy Da Flip3. Il s'appuiera également sur leur succès quest'année.

A decisione di dà priorità à i telefoni flessibili pare esse un passu in a direzione ghjusta, postu chì Z Flip3 è Z Fold3 eranu i primi dui spedizioni di dispositivi pieghevoli in 2021 (ancu se ùn hè micca troppu sorpresa datu a piccula cumpetizione). U Z Flip3 hà pigliatu un enorme 52% di u mercatu di u telefuninu plegable l'annu passatu. Cum'è u rivale più vicinu di Samsung in u spaziu di i telefoni intelligenti pieghevoli, Huawei hè sempre affruntatu à sanzioni glubale è i so cuncurrenti cum'è Apple è OnePlus anu da lancià i so telefoni plegabili, a cumpagnia duminerà l'industria per qualchì tempu.

Telefoni di a serie Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.