Chiudi annunziu

Unu avissi guasi à dì chì ogni ghjornu, una nova infurmazione nantu à unu di i telefoni intelligenti più interessanti di l'ultimi tempi, u Nothing Phone(1). L'ultimu vene in a forma di e so specifiche di a camera posteriore. Inoltre, Nothing hà ancu publicatu uni pochi di ritratti di mostra.

A camera principale usa un sensoru Sony IMX50 766MPx cù una apertura di lenti f / 1.8, seguita da un "largu-angle" cù una risuluzione scunnisciuta à u mumentu è un angolo di vista di 114 °. A camera hà una stabilizazione d'imaghjini otticu è elettronicu duale è pò registrà video cù 1 miliardi di culori. Inoltre, a camera offre un modu di notte è una funzione di rilevazione di scena.

U Nothing Phone (1) hè altrimenti previstu di presentà un display OLED di 6,5-inch cù una freccia di rinfrescante di 90 o 120 Hz, un chipset Snapdragon 778G+, una batteria 4500 mAh è supportu per a carica rapida 45W è a carica wireless cù una putenza attualmente scunnisciuta, un sub-display lettore impronte digitali è software-sàviu apparentemente custruirà nantu Androidà 12. U so europeu avia digià penetratu in l'onda prima prezzu. Serà dispunibule in almenu dui culori, biancu è neru, è serà presentatu dumane.

U più lettu d'oghje

.