Chiudi annunziu

Uni pochi ghjorni dopu chì l'imaghjini di u corpu di l'orologio di Samsung si filtravanu in l'onda UI Watch 4.5, fughjite ritratti di ellu androidnovi superstrutture One UI 5.0. Duverebbe presentà stu mese. Web 9to5Google hà avutu a versione beta di Androidu 13 in uscita Una superstruttura UI 5.0 per a serie Galaxy S22. Hà publicatu u so designu è qualchi funziunalità novi.

Cumu l'imaghjini suggerenu, u giant coreanu di u smartphone hà fattu cambiamenti minori à u centru di notificazione. L'icone di l'applicazioni in e notificazioni sò più grande è l'opacità di fondo hè cambiata. Inoltre, u menu popup di permessi di l'app hè cambiatu. Avà appare in u centru di u screnu è hà u stessu disignu pulitu Android 13. U novu disignu attrae rapidamente l'attenzione di l'utilizatori è mostra chjaramente dui buttoni. Samsung hà ancu aghjustatu un cambiatore UWB (Ultra-Wideband) à a sezione Connessioni di Settings.

Inoltre, hà aghjustatu un scanner di testu OCR (Ricunniscenza otticu di caratteri) in l'interfaccia. L'app Gallery pò avà ricunnosce u testu da l'imaghjini, cusì hè faciule di copià è sparte. A funzione hè stata ancu aghjunta à l'app Samsung Keyboard, chì significa chì hè faciule per copià u testu da una camera o una maghjina è aghjunghje à un email o missaghju di testu. Samsung hà ancu migliuratu u disignu di u centru di sicurità è privacy. A maiò parte di e funzioni di sicurezza è di privacy appariscenu avà nantu à sta schermu, cumprese l'opzioni di u screnu di serratura, i cunti d'utilizatori, Find My Mobile, a sicurità di l'app, o l'aghjurnamenti di u sistema di Google Play Store. A sezione About Phone mostra avà una maghjina di u dispusitivu.

Samsung hà ancu aghjustatu dui novi gesti à a sezione Labs: swipe for multitasking è swipe for pop-up view. Una UI 5.0 mostra ancu l'applicazioni attualmente attive in l'area di paràmetri rapidi. Inoltre, a rapidità è a fluidità di l'animazioni è e transizioni sò state migliurate (vede u video sopra). A nova versione di l'add-on si dice chì ùn porta micca tante funzioni novi, più di elli deve esse purtatu (inseme cù i grandi cambiamenti di disignu) da a versione 5.1, apparentemente prevista per u principiu di l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.