Chiudi annunziu

Dopu mesi di teasers è fughe, oghje vedemu infine a presentazione cumpleta di stu dispusitivu inusual. U Nothing Phone (1) hè forse u telefunu più interessante di questu annu, sia solu perchè a cumpagnia sapi esattamente cumu suscitarà l'entusiasmu adattatu per un novu pruduttu. Oghje avemu ancu amparà a so specificazione cumpleta è cunfirmà i prezzi è a dispunibilità.

Avemu digià un saccu di picculi pezzi d'infurmazioni da quale l'inseme pò esse riunitu abbastanza bè. A cumpagnia cunfirmà tuttu oghje, 12 di lugliu à 16:00 BST, quandu hè prevista per prisentà in Londra. Per noi, questu significa chì l'avvenimentu accuminciarà à 17 pm u nostru tempu. U live streaming serà dispunibule annantu YouTube è nantu à u situ web di a cumpagnia Nunda, l'attachemu quì sottu.

Nunda ùn chjamà u so avvenimentu "Return to Instinct" è prumetti chì u so pruduttu farà torna a tecnulugia eccitante. Siccomu avemu digià amparatu assai nantu à u telefunu, pudete pensà chì a cumpagnia ùn pò micca revelà assai più nantu à u so dispusitivu. Tuttavia, ci sò ancu uni pochi di fatturi chì ùn sò micca stati cunfirmati ufficialmente per noi. Ma sapemu cumu funziona u spettaculu di luce Glyph, chì hè ciò chì distingue u telefunu da tutti l'altri.

U Nothing Phone (1) si dice chì presenta un display OLED di 6,5-inch cù una freccia di rinfrescante di 90 o 120 Hz, un chipset Snapdragon 778G+, una batteria 4500 mAh è supportu per a carica rapida 45W è a carica wireless cù una putenza attualmente scunnisciuta, un sub-display lettore impronte digitali è software-sàviu apparentemente custruirà nantu Androidà 12. U so europeu avia digià penetratu in l'onda prima prezzu. A camera principale usa un sensoru Sony IMX50 766MPx cù una apertura di lenti f / 1.8, seguita da un "largu-angle" cù una risuluzione scunnisciuta à u mumentu è un angolo di vista di 114 °. A camera hà una stabilizazione d'imaghjini otticu è elettronicu duale è pò registrà video cù 1 miliardi di culori. Inoltre, a camera offre un modu di notte è una funzione di rilevazione di scena.

U più lettu d'oghje

.