Chiudi annunziu

Ùn hè micca inusual per u vostru telefunu per avè un s Androidem più RAM di l'urdinatore chì travagliate. Nantu à i currenti Androidech avemu facilmente ghjunghje à 12 GB di RAM, chì hè dispunibule per esempiu in a cunfigurazione più alta di mudelli Galaxy S22 Ultra o Google Pixel 6 Pro. Certi telefoni anu ancu 16 GB di RAM. Per d 'altra banda, l'iPhone 13 Pro hà solu 6 GB, l'iPhone 13 ancu solu 4 GB. Funcionanu cusì bè (o ancu megliu) chè i più equipati Androidy. Cumu hè pussibule? 

Cosa hè a RAM? 

In l'informatica, RAM hè u termu utilizatu per a memoria di semiconductor di accessu direttu di lettura-scrittura. Ci sò parechji tipi di RAM, ma u SDRAM utilizatu in i telefoni smartphones hè volatile. A cuntrariu di a memoria flash di u telefunu non volatile induve sò informace almacenatu à longu andà, RAM pò almacenà informace solu mentre u dispusitivu hè on. Bastamente hè a memoria di travagliu di u telefunu - cuntene informace, chì u dispusitivu hè attualmente attivamente utilizendu.

Quantu più RAM hà un telefunu, più cose pò almacenà in a so memoria operativa. Quandu avete apertu più app (o più cuntenutu in una app), u telefunu attribuisce RAM dispunibule à ogni novu prucessu. Quandu ùn ci hè più RAM disponibile, u dispositivu hà da decide chì prucessi per tumbà per mantene e cose chì funzionanu bè. Tuttu ciò chì hè uguali, un telefunu cù 8 GB di RAM serà capaci di mantene più prucessi attivi cà un telefunu cù 4 GB di RAM, cusì saltà trà l'attività serà più veloce in un telefunu cù più RAM.

Android hà bisognu di più RAM di iOS 

Ùn ci hè micca un mutivu definitu, ma piuttostu parechji fatturi chì cuntribuiscenu à stu fattu. Prima, l'app per Android a iOS sò custruiti in modu diversu. Ogni annu ci sò solu uni pochi di novi iPhones è iPads chì funzionanu cù hardware simili. Perchè l'app per iOS eseguite solu nantu à uni pochi di chipsets omogenei, ponu esse custruiti specificamente per questi chipsets utilizendu i cosiddetti linguaggi di prugrammazione nativi (in particulare Swift è Objective-C). Codice scrittu per l'applicazioni per iOS hè cumpilatu direttamente in instructions chì i prucessori Apple capisce senza traduzzione.

Per d 'altra banda, u sistema Android in esecuzione nantu à quasi un numeru illimitatu di dispusitivi diffirenti, e stesse app deve esse eseguite nantu à chipsets da Qualcomm, Samsung, MediaTek è altri. Siccomu ùn saria impussibile di assicurà manualmente a cumpatibilità cù tutte queste diverse cunfigurazioni hardware, l'applicazioni per Android scrittu in linguaggi di prugrammazione (Kotlin è Java), chì pò esse traduttu in qualchì tipu di lingua cumuna, chì hè dopu traduttu una seconda volta in codice nativu per quellu chipset. Questa lingua cumuna hè chjamata bytecode. 

Bytecode ùn hè micca specificu per qualsiasi hardware particulari, cusì u dispusitivu deve cunvertisce u codice in codice nativu prima di correre. Comparatu à eseguisce codice nativu direttamente, cum'è u sistema iOS, stu prucessu piglia risorse supplementari, vale à dì una app chì pare è funziona u listessu in tutti i sistemi Android a iOS, serà per a so corsa nantu à u dispusitivu Galaxy L'S22 generalmente richiede più RAM disponibile cà l'iPhone 13.

Pulizia automatica di RAM 

Ogni sistema operatore gestisce ancu a RAM in modu diversu. Android usa un metudu di gestione di memoria chjamatu garbage collection. Stu prucessu elimina periodicamente l'articuli da a memoria chì ùn sò più in usu, liberendu cusì. Sistema iOS in ogni modu, usa u cuntu automaticu di riferimentu (ARC), chì automaticamente assigna un valore numericu à l'uggetti in memoria basatu nantu à quanti altri oggetti riferenzianu, è sguassate quelli chì u valore righjunghji u zero.

Siccomu a cullizzioni di basura cerca periodicamente l'uggetti inutilizati, pò esse una breve accumulazione d'infurmazioni inutili chì soprappianu RAM. In cuntrastu, ARC ùn hà micca stu prublema - l'uggetti individuali innecessarii sò sguassati da a memoria quandu sò identificati cum'è micca utilizati. Sistema Android limita ancu l'applicazioni in sfondate menu di u iOS, cusì l'applicazioni chì ùn utilizate micca attivamente ponu in i telefoni cù u sistema Android stà in RAM più faciule ch'è v iPhoneCh. Flessibilità di u sistema Android hè unu di i più grandi punti di forza di sta piattaforma, ma sta flessibilità pò ancu dumandà un usu menu efficaci di RAM.

In a finale, ùn importa micca veramente 

Android a iOS cusì, anu diverse esigenze RAM perchè i dui sistemi operativi travaglianu in modu diversu. Android hè più flexible chè iOS, tramindui in quantu à i dispositi chì ponu eseguisce è cumu si pò esse usatu è gudutu da i sviluppatori stessi. Tuttavia, una tale flessibilità vene à u costu di esigenze RAM più elevate per ottene un rendimentu simile à quellu chì si trova in iPhones. Ma datu questu iPhone 13 Pro Max per CZK 31 è Samsung Galaxy A33 5G per CZK 8 ognunu hà 990 GB di RAM, hè abbastanza chjaru chì a memoria stessa ùn hè micca un fattore assai grande chì affetta o prestazioni paragunabili di u dispusitivu o i costi di u fabricatore nantu à u so prezzu finali.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.