Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu una cooperazione piuttostu piacevule cù a marca ceca Braasi, chì hà risultatu in una edizione speciale di backpacks. Avete questu quandu cumprate prudutti da a linea FE, è a prumuzione dura finu à a fine di a stagione di vacanze. 

Sè pensate à cumprà unu di i telefuni di l'edizione di fan di Samsung Galaxy S20 FE o S20 FE 5G, Samsung Galaxy S21 FE 5G o tableta elegante Galaxy Tab S7 FE Wi-Fi o Galaxy Tab S7 FE 5G, ùn deve micca aspittà per nunda. Avà cù questi prudutti uttene ancu un saccu di città unicu da a marca Ceca Braasi Industry. Samsung è Braasi includenu u mudellu Rolltop Basic in l'eventu, in quattru culori limitati (oliva, lavanda, neru è biancu) è altre dece combinazioni di culori diffirenti.

Cum'è l'altri prudutti, hè statu creatu in l'attellu di l'Industria Braasi in Praga, è grazia à u so rivestimentu impermeabile, ancu a pioggia ùn sorprenderà u so pruprietariu in e strade. Ma u backpack ùn hè micca limitatu à l'usu urbanu. U voluminu di sin'à 17,5 litri pò esse regulatu da rolling, chì permette di usà ancu in a muntagna. U saccu superiore inconspicuous prutege tutte e cose, ma à u stessu tempu hè ghjustu à manu.

Cumu prufittà di l'avvenimentu

Dopu chì u cliente hà acquistatu unu di i dispositi scelti in u samsung.cz e-shop o in i venditori selezziunati, riceveranu un voucher cù un codice unicu per una borsa Braasi Rolltop Basic attraversu l'applicazione Samsung Members. Per riceve u voucher, i clienti anu da registrà in l'app Samsung Members in a sezione Benefici da l'11 di lugliu à u 7 di settembre. U voucher serà ricevutu circa 14 ghjorni dopu a registrazione hè cumpletata. In seguitu, in l'e-shop Braasi, in a seccione speciale, ellu sceglie un saccu in unu di quattru culori limitati o altre combinazioni di culori 10 è applicà u so codice unicu durante u pagamentu. Pudete truvà e regule cumplete nantu à u situ web Samsung. 

U più lettu d'oghje

.