Chiudi annunziu

Dapoi mesi, i rapprisentanti di a cumpagnia Nothing ci anu ingannatu finu à eri, quandu ci anu prisentatu ufficialmente u so primu telefuninu. Ancu quandu anu prisentatu - avemu digià cunnisciutu a forma, e specificazioni di a camera, u chipset utilizatu è parechje altre informazioni. Ma ùn sapemu micca quandu pudemu cumincià à aspittà u telefunu. U telefunu più interessante di l'annu hè digià in pre-vendita. 

U primu telefuninu di a cumpagnia di Londra offre un equipamentu abbastanza impressiunanti cunziddi chì hè prezzu in a classe media. Tuttavia, hè u disignu chì hè l'aspettu più attraente di stu 6,55-incher Androidu, perchè sviluppa tutta a lingua di disignu di Nothing. Da una distanza, però, Nothing Phone (1) s'assumiglia chjaramente iPhone 12/13 chì hè una vergogna. Hè cupartu da vetru in fronte è in u spinu, è hà un gradu di resistenza à l'acqua è a polvera IP53.

A parte posteriore hè più interessante 

A parte posteriore presenta un disignu trasparente unicu è barre luminose chjamate Glyph. Accoppiate cù u software, e strisce LED rispundenu à e notificazioni è i cambiamenti di statutu di u dispositivu, cum'è l'indicatore di carica, mentre offre un certu livellu di persunalizazione. Ci hè ancu una configurazione di camera doppia chì hè custituita da un sensore principale 50MP Sony IMX 766 è un sensore ultra-largu Samsung ISOCELL JN50 1MP cù un FOV di 114 gradi. A stabilizazione ottica di l'imaghjini hè dispunibule solu nantu à u sensoru principale, mentri EIS (Stabilizazione Elettronica di l'Image) hè presente nantu à i dui sensori. Quandu si usanu e camere posteriori, l'illuminazione Glyph pò esse usata cum'è una luce di riempimentu invece di u lampu LED. A camera selfie hà un sensoru Sony IMX 16 di 471 megapixel è si trova in u punch hole.

I modi di u software di a camera includenu Portrait, Night Mode, Night Panorama, Night Video and Expert Modes. A cumpagnia hà dettu chì a cunfigurazione di a camera doppia hè stata sintonizzata cù una visualizazione di 10-bit per fà chì l'imaghjini parenu u più veru pussibule à ciò chì si vede à traversu u visore (vale à dì a visualizazione). I modi di registrazione video sò limitati à 4K à 30fps nantu à l'assemblea posteriore, mentre chì a camera selfie pò registrà 1080p à 30fps.

Sia a visualizazione è u performance sò in u mezu 

In fronte, u Nothing Phone (1) presenta un display OLED 120Hz cù una risoluzione di 10-bit di 2400 x 1080 pixel è una finezza di 402 ppi. Havi una luminosità di punta relativamente modesta di 500 nits è una luminosità massima di 1 nits per un megliu usu di l'esterno. A visualizazione di u telefunu include ancu un lettore di impronte digitali otticu in-display. Ci hè ancu un software di sbloccare facciale chì funziona ancu quandu si porta una maschera o un respiratore.

U Nothing Phone (1) usa un processore Qualcomm Snapdragon 778G+ leggermente modificatu chì permette un supportu di carica wireless. L'ultimu hè assuciatu cù 8 o 12 GB di RAM è 128 o 256 GB di almacenamiento UFS 3.1 non espansibile. Hè stata aduprata una batteria di 4 mAh, chì sustene a carica rapida cablata 500W PD33, ma hè limitata à i caricatori compatibili Quick Charge 3.0. A ricarica wireless Qi hè dispunibule à 4.0 W. A carica wireless inversa per cuffie è altri accessori hè limitata à 15 W. Vale a pena nutà chì u Nothing Phone (5) ùn vene micca cun un caricatore in a scatula, ma truverete un USB-C. à USB-C. 

Ancu u prezzu hè a classe media 

U Nothing Phone (1) presenta u Nothing OS custruitu nantu Androidu 12. Stu launcher ligeru include una quantità di tweaks minori chì sò spessu assuciati cù a linea Google Pixel di smartphones. Nunda hà prumessu trè anni di aghjurnamenti di u SO è quattru anni di patch di sicurezza bimensile per u so primu dispositivu. A pre-vendita hè avà in corso, l'iniziu bruscu di a vendita principia u 21 di lugliu. I prezzi cumincianu à 12 mila per a versione 8 + 128GB. 

Nothing Phone (1) serà dispunibule per cumprà quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.