Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu un novu sensoru di foto 200MPx uni pochi settimane fà ISOCELL HP3. Questu hè u sensoru cù a dimensione di pixel più chjuca mai. Avà, u giant tecnulugicu coreanu hà parlatu di u so sviluppu per mezu di sviluppatori da a divisione System LSI è u Semiconductor R&D Center.

Un sensoru d'imaghjini (o fotosensore) hè un semiconductor di sistema chì cunverte a luce chì entra in u dispusitivu attraversu a lente di a camera in signali digitale. I sensori di l'imaghjini sò integrati in tutti i prudutti elettronichi chì anu una camera, cum'è càmera digitale, laptops, vitture è, sicuru, smartphones. L'ISOCELL HP3, introduttu da Samsung in u ghjugnu, hè un fotosensore chì cuntene 200 milioni di pixel 0,56 micron (a dimensione di pixel più chjuca di l'industria) in un formatu otticu 1/1,4".

"Cù dimensioni di pixel individuali più chjuche, a dimensione fisica di u sensoru è u modulu pò esse ridutta, chì permette ancu di riduce a dimensione è a larghezza di a lente". spiega u sviluppatore Myoungoh Ki da a divisione System LSI di Samsung. "Questu pò eliminà elementi chì detractanu u disignu di u dispusitivu, cum'è una camera sporgente, è ancu riduce u cunsumu d'energia". hà aghjustatu.

Mentre i pixelli più chjuchi permettenu à u dispusitivu per esse slimmer, a chjave hè di mantene a qualità di l'imaghjini. ISOCELL HP3, sviluppatu cù tecnulugii di punta, cù una dimensione di pixel 12% più chjuca cà u primu fotosensore 200MPx di Samsung ISOCELL HP1, pò riduce a superficia di a camera in un dispositivu mobile finu à u 20%. Malgradu a dimensione di pixel più chjuca, ISOCELL HP3 hè statu sviluppatu cù tecnulugia chì maximizeghja a so Full Well Capacity (FWC) è minimizza a perdita di sensibilità. A dimensione di pixel più chjuca hè ideale per creà dispositivi più chjuchi è più slim, ma pò esse risultatu in menu luce chì entra in u dispusitivu o interferenza trà i pixel vicini. In ogni casu, ancu cù questu, Samsung hà sappiutu affruntà, è sicondu Ki, hè grazia à e capacità tecnulugiche propiu di u giant coreanu.

Samsung hà sappiutu di creà muri fisichi trà pixelli chì sò più sottili è più profondi cù a tecnulugia di isolamentu di trinchera profonda (DTI) Full Depth, chì guarantisci un altu rendiment ancu à una dimensione di 0,56 microns. DTI crea un cumpunente isolatu trà pixel chì agisce cum'è un muru insulating per prevene a perdita di luce è migliurà u rendiment otticu. U sviluppatore Sungsoo Choi di Samsung's Semiconductor R&D Center paraguna a tecnulugia à a custruzzione di una sottile barriera trà e diverse stanze in un edifiziu. "In termini laici, hè listessa per pruvà à creà un muru più sottile trà a vostra stanza è a stanza vicinu senza affettà u livellu di insonorizazione". spiegò.

A tecnulugia Super Quad Phase Detection (QPD) permette à tutti i 200 milioni di pixel di fucalizza aumentendu l'intensità di i pixel autofocus à 100%. QPD offre una funzione di autofocus più veloce è più precisa utilizendu una sola lente più di quattru pixel, chì permette a misurazione di tutte e differenze di fase di a manca, a diritta, a cima è u fondu di u sughjettu fotografiatu. Non solu l'autofocus hè più precisu di notte, ma l'alta risuluzione hè mantenuta ancu quandu u zoom in. Per affruntà u prublema di a qualità di l'imaghjini poveri in ambienti di poca luce, Samsung hà utilizatu tecnulugia di pixel innovativa. "Avemu utilizatu una versione mejorata di a nostra tecnulugia Tetra2pixel, chì combina quattru o sedici pixel adiacenti per agisce cum'è un grande pixel in ambienti di poca luce". Choi disse. A tecnulugia di pixel mejorata permette di filmà video in risoluzione 8K à 30 fps è in 4K à 120 fps senza perde u campu di vista.

Ki è Choi anu dettu ancu chì anu scontru una quantità di ostaculi tecnichi in u sviluppu di u novu fotosensore (in particulare in l'implementazione di a tecnulugia DTI, chì hè stata utilizata da Samsung per a prima volta), ma chì sò stati superati grazia à a cooperazione di diverse squadre. Malgradu u sviluppu esigenti, u giant coreanu hà introduttu u novu sensoru menu di un annu dopu avè annunziatu u so primu sensor 200MPx. In quale smartphone debuterà ùn hè ancu chjaru à questu puntu.

U più lettu d'oghje

.