Chiudi annunziu

Google hà iniziatu à lancià a beta finale per i telefoni Pixel supportati Androidu 13 o Android 13 Beta 4. A cumpagnia ancu annunziatu chì finu à a liberazione ufficiale di a versione sharp di u prossimu Androidvi restanu solu uni pochi di settimane.

"Un grande ringraziu à a nostra cumunità di sviluppatori per avè aiutatu à furmà Androidà 13! Ci avete furnitu millaie di rapporti di bug è idee spartute chì ci anu aiutatu à ottimisà l'API, à migliurà e funzioni, à risolve i bug significativi, è in generale à fà a piattaforma megliu per l'utilizatori è i sviluppatori ", hà dettu Google ieri.

"Dopu chì avete finitu a prova, duvete liberà l'aghjurnamenti cumpatibili per e vostre app, devkits, biblioteche, arnesi è motori di ghjocu per assicurà chì l'utilizatori chì aghjurnanu i so dispositi in u mumentu chì a versione finale hè liberata. Androidà 13, avarà una bona sperienza d'utilizatore. Pudete ancu cuntinuà à custruisce una nova funziunalità cù novi funzioni è API è pruvà e vostre app mentre dirigendu l'ultimu livellu API per scopre prublemi potenziali. Google hà dettu ancu à i sviluppatori.

Inoltre, Google hà publicatu quali prublemi Android 13 correzioni Beta 4. In particulare, un prublema induve i dispositi Bluetooth sò stati osservati per cunnetta è disconnect rapidamente nantu à certi dispositi, un prublema cù l'app di càmera chì si scontra in ocasu nantu à Pixel 6 è Pixel 6 Pro, è un prublema in quelli dispositi induve a pagina Now Playing si bloccava in ocasioni. mentre scaricate una basa di dati di canzone sò stati indirizzati. Google ùn hà ancu revelatu ciò chì cambiamenti è nutizie chì a beta finale porta (se ci hè).

U più lettu d'oghje

.