Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete da a nostra notizia precedente, Motorola travaglia nantu à una nova generazione di a so cunchiglia flessibile Razr (ufficialmente deve esse chjamatu Moto Razr 2022). Uni pochi settimane fà, i so primi ritratti sò stati filtrati, è avà a cumpagnia li hà dimustratu ufficialmente in Cina.

I ritratti liberati da l'avvenimentu da u capu di Lenovo Mobile China Chen Jin mostranu chì u prossimu Razr avarà anguli più arrotondati, un mentonu menu prominente, un display esternu più grande è una camera duale cumparatu cù i so dui predecessori. In generale, si pò dì chì u disignu serà sorprendentemente reminiscente di u "bender" di Samsung. Galaxy Da Flip3.

Sicondu i fugliali dispunibili, Moto Razr 2022 averà un display AMOLED di 6,7 inch cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un display esternu di 3 inch, una camera principale di 50 MPx è un chipset "grandangolu" di 13 MPx. Snapdragon 8+ Gen1 è sin'à 12 GB di funziunamentu è sin'à 512 GB di memoria interna. Comparatu à i so predecessori, serà un flagship chì cumpete direttamente à u quartu Flip. Hè da esse dispunibule in un culore, à dì neru. In Auropa, costarà 1 euro (circa 149 CZK). Hè da esse introduttu, almenu in Cina, stu mese.

Telefoni di a serie Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.