Chiudi annunziu

Google Maps offre percorsi efficienti in energia adattati per vitture elettriche, vitture ibride è vitture diesel. Analizendu i fugliali APK di l'ultima beta di l'applicazione, u situ web hà scupertu questu 9to5Google. Inoltre, l'app di navigazione populari hà cambiatu l'icona di locu spartutu.

L'annu passatu, Google Maps hà iniziatu à offre un modu alternativu per navigà una vittura da un locu à l'altru. Mentre chì l'altri applicazioni di navigazione generalmente ottimisanu e rotte in quantu à u tempu di viaghju più brevi, Google Maps hà iniziatu à offre rotte chì sò più efficienti energetichi è ecologichi. Tuttavia, micca tutti i vitture cumportanu u listessu o ponu ottimisà l'efficienza di carburante. Mentre chì i veiculi di benzina sò sempre cumuni in i Stati Uniti, u numeru di veiculi elettrici è ibridi nantu à a strada hè in crescita, è ci sò sempre un gran numaru di veiculi di diesel. Probabilmente va senza dì chì a strada più efficiente di carburante per una vittura cù un mutore di combustione interna ùn serà micca uguale à quella per una vittura elettrica.

9to5Google hà scupertu chì l'ultima beta di Google Maps (versione 11.39) include preparazioni per specificà u tipu di mutore di a vittura chì stai guidatu. Questa selezzione, cù l'opzioni di benzina, elettrica, ibrida è diesel, serà aduprata da l'app per "adaptà" a vostra navigazione per truvà ciò chì "vi dà u più risparmiu di carburante o energia". Apparentemente, ùn avete micca bisognu di sceglie un tipu di mutore specificu, ancu dopu chì sta funzione hè liberata. Inoltre, ci sarà una opzione in i paràmetri di l'applicazione per cambià à un altru tipu di mutore se necessariu.

Google Maps hà digià ricevutu una altra novità, chì hè un icona di locu cumunu mudificatu. Finu à avà, l'icona era evidenziata cù un circhiu biancu, chì manca in a nova versione, è avà hè visibile tutta a foto di prufilu di a persona chì sparte u locu. Da u puntu di vista di l'estetica generale di l'applicazione, stu cambiamentu minore hè certamente benvenutu.

U più lettu d'oghje

.