Chiudi annunziu

Cum'è prubabilmente sapete da a nostra nutizia precedente, Samsung duveria lancià parechji novi telefoni di bilanciu quist'annu. unu di elli hè Galaxy A04 chì hà avà ricevutu a certificazione NBTC.

A certificazione da l'Autorità di Telecomunicazioni di Tailanda ùn hà revelatu alcuna specificazione Galaxy A04, solu chì sustenerà Dual SIM è chì ùn mancarà supportu per e rete 5G. U telefunu hè digià statu listatu da parechji siti di l'autorità di certificazione, cusì u so lanciu ùn deve esse luntanu.

Pocu hè cunnisciutu di e specificazioni di u telefunu à u mumentu. Si dice chì avarà una batteria 5000mAh cù supportu per a carica rapida di 15W è continuerà Androidu 12 è una versione ligera di a superstruttura Unu UI 4.0 cù l'epitetu Core. Riguardu à i so predecessori Galaxy A03 pudemu aspittà chì u vinu uttene ancu un display LCD cù una diagonale di circa 6,5 ​​inch, almenu 3 GB di sistema operatore è almenu 32 GB di memoria interna, una camera principale cù una risoluzione di almenu 48 MPx o un 3,5. mm jack. Mentre chì u Galaxy L'A03 hà utilizatu un portu microUSB anticu per a carica, pò ancu esse presumitu chì u so successore vene cun un connettore USB-C.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.