Chiudi annunziu

Samsung, chì hè u più grande fabricatore di memoria in u mondu, introduttu u primu chip di memoria GDDR6 in u mondu cù una velocità di 24 GB/s. Hè fabricatu cù u prucessu 10nm EUV è hè destinatu à e carte grafiche high-end di a prossima generazione. U giant tecnulugicu coreanu hà digià cuminciatu à mandà i so campioni 16GB à i partenarii.

A nova memoria GDDR6 di Samsung hè pensata per carte grafiche d'altu rendiment chì sò aduprate in PC di ghjoculi, laptops è console di ghjocu. Utiliza materiale HKMG (High-K Metal Gate) per minimizzà a fuga di corrente. Sicondu u giant coreanu, hè 30% più veloce di a memoria GDDR6 cù una vitezza di 18 GB / s. Grazie à questu, pò offre una velocità di trasferimentu di dati finu à 1,1 TB / s quandu s'utilice cù una carta grafica high-end. Siccomu cumpletu cumplettamente cù e specificazioni di u standard JEDEC, serà cumpatibile cù tutti i disinni di carte grafiche.

Samsung hà dettu ancu chì i so clienti sò avà validendu u novu chip di memoria è chì u so lanciu coinciderà cù u lanciu di e carte grafiche di a prossima generazione. Nvidia hè previstu di presentà a serie "grafica" RTX 4000 in qualchì tempu dopu questu annu.

"L'esplosione di dati ora alimentata da l'intelligenza artificiale è u metaversu richiede capacità grafiche chì ponu processà simultaneamente set di dati massivi à velocità estremamente elevate. Cù a nostra prima memoria GDDR6 di 24 GB/s in u mondu, aspittemu di cunvalidà a memoria grafica nantu à e piattaforme grafiche di a prossima generazione per purtalla à u mercatu in tempu per risponde à a crescente dumanda ". hà dettu u vicepresidentu esecutivu di Samsung Electronics Daniel Lee.

U più lettu d'oghje

.