Chiudi annunziu

Samsung cunnosce e so cose quandu si tratta di fà smartphones. Dopu tuttu, hà fattu per un tempu assai longu, perchè era nantu à u mercatu ancu prima di a rivoluzione iPhoneM. A cumpagnia ùn pò esse statu u primu à principiatu fà smartphones cù Androidem, ma dapoi u so principiu hè diventatu un fabricatore chì definisce "ciò chì un smartphone pò esse cun un sistema Android". Da i vechji telefoni clamshell, Samsung passava per sliders, u stilu mudernu di candybar à i telefoni plegabili. À u listessu tempu, si stabilisce sempre tendenzi in u campu di i telefoni. 

A cumpagnia stessu hè rispunsevule per u sviluppu di parechji di elli. In un tempu quandu i pruduttori di smartphone pensanu chì i clienti ùn preferianu micca i telefoni cù grandi display, Samsung hà chjapputu a so strategia è ci hà fattu tutti capisce ciò chì avemu veramente mancatu. À a fine, hà ancu furzatu à passà à display più grande Apple, chì era un cambiamentu chì a cumpagnia era abbastanza apprehensiva in prima.

A prima struttura plegable 

In 2019, hè stata una volta Samsung chì hà scuzzulatu u mercatu di i telefoni intelligenti cù u lanciu di un mudellu originale. Galaxy Piegà. Paria chì à quellu tempu nimu hà innuvatu i so prudutti in modu significativu è era solu cavalcà l'onda di tablette cù grandi display. Annu dopu annu, avemu più o menu i stessi telefoni chì ùn parevanu o si sentianu assai diffirenti l'una di l'altru. Questu era veru per quasi tutti i telefoni cù u sistema Android. Ancu l'iPhone ùn parevanu assai diffirenti da e so iterazioni precedenti. Siccomu hè fermamente previstu chì Apple introduverà un cutout in a visualizazione invece di un cutout per a configurazione di a camera TrueDepth in i so smartphones, hè solu questione di tempu prima chì l'iPhone cumincianu à vede cum'è flagships. Androidu.

Samsung hà apertu i nostri ochji à un novu fattore di forma chì finu à allora paria esse solu una parte di i filmi Sci-Fi. A cumpagnia hà apprufittatu ancu di esse u primu attore in questu segmentu. L'annu dopu, hà seguitu u primu mudellu cù un duo di telefoni Galaxy Da Flip a Galaxy Da Fold2. Grandi mudelli Galaxy Da Flip3 è Galaxy Sò venuti da u Fold3 l'annu passatu, è anu finitu per vende più unità di Samsung stessu assume.

Galaxy Z Flip4 è Z Fold4 

In l'ultimi trè anni, Samsung hà più chè dimustratu u puntu di utilizà i so smartphones plegabili. Hà dimustratu chì stu fattore di forma ùn hè micca solu un colpu tecnologicu in u bughju, è chì hà un putenziale incredibile. Sti dispusitivi anu migliuratu significativamente cù ogni iterazione, tantu chì sò ancu resistenti à l'acqua. Nisun altru fabricatore pò ancu currisponde à ciò chì Samsung hà ottenutu finu à questu segmentu (è per esempiu Apple ùn hà ancu pussutu fà nunda quì).

Questu ci duna cunfidenza in a capacità di Samsung di spinghje e fruntiere più. Mudelli Galaxy Da Fold4 a Galaxy Hanu da apparisce da Flip4 u mese prossimu. Ùn seranu micca dispusitivi cumplitamenti diffirenti, ma piuttostu Samsung li farà migliurà chjuche è fine-tuning per elli chì facenu i so dispusitivi plegabili un pocu più capaci.

Chì serà dopu ? 

Qualchidunu sò digià chjamendu per a prossima grande cosa, videndu i telefoni plegabili cum'è una altra parte di l'offerta di Samsung. Avà volenu vede qualcosa di completamente diversu per entusiasmassi di novu cù i smartphones. È Samsung li accumpagna, postu chì hè digià liberatu suggerimenti di ciò chì puderia avè in tenda per noi.

U bracciu di visualizazione di Samsung, Samsung Display, hà digià dimustratu una parte di a tecnulugia di visualizazione futuristica chì travaglia, cum'è un display rollable chì ci purterà un novu tipu di telefunu. Ci hè ancu un raghjone ipotesi, chì pudemu aspittà l'intruduzioni di un tali dispusitivu da Samsung in qualchì annu dopu.

Agghiuncennu un altru fattore di forma à u so riccu cartera permetterà à Samsung di diferenze chjaramente da a cumpetizione. In questa incessante ricerca di l'innuvazione, chì a cumpagnia intraprende, deve cuntinuà precisamente per sfracicà cumplitamenti i so rivali. Iè, sti prugressi eventualmente truvà u so modu à altri fabricatori cum'è Samsung Display vende i so schermi avanzati à cumpagnie altru da Samsung dopu tuttu. Ma solu unu pò stabilisce una tendenza, cum'è avè l'etichetta "Prima".

Telefoni di a serie Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.