Chiudi annunziu

Samsung Galaxy Watch4 hè sempre u megliu smartwatch di a cumpagnia avà. Offrenu parechje funzioni, cumprese quelle di salute, ma ponu ancu furnisce informace circa l'avvenimenti da u telefunu cunnessu. Inoltre, grazia à Google Play, pudete espansione assai e so funziunalità, per quessa truverete e migliori applicazioni per Galaxy Watch4 chì pudete installà in elli.

Shazam 

Shazam pò ricunnosce ogni canzone in pochi seconde. Quì truverete artisti, testi, video è playlists, tutti gratuitamente. A piattaforma hà digià registratu più di un miliardo di installazioni è cuntendu. Inoltre, nantu à u polsu, attivate a ricunniscenza più veloce chì in u telefunu, chì avete da piglià da a vostra sacchetta o borsa.

Shazam nantu à Google Play

Strava 

Ancu s'elli sò Galaxy Watch un tracker cumpletu di a vostra prestazione sportiva, Strava hà una longa storia, cusì pò esse difficiule per parechji per cumincià à aduprà una altra piattaforma. Hè per quessa chì ùn hè micca un prublema per installà sta applicazione nantu à u vostru sguardu è cuntinuà à registrà i vostri allenamenti cum'è cunnosci da, per esempiu, u dispusitivu precedente. 

Dieta in Google Play

nirvana 

Spotify vi offre u megliu modu per sente musica è podcasts nantu à u vostru telefuninu, tableta è smart watch. In particulare s'ellu ùn vulete micca fà e vostre attività sportive cù u vostru telefuninu in a vostra sacchetta, truverete una biblioteca cumpleta di artisti, album è canzoni chì pudete scaricà in u vostru dispositivu è ascolta in ogni locu, in ogni mumentu, in ogni momentu. 

Spotify nantu à Google Play

TIMEFLIK (MR TIME) Watch Face 

V Galaxy Wearancu s'ellu pudete truvà una larga gamma di dials, ùn ponu micca cumplettamente i vostri bisogni. Tuttavia, l'applicazione TIMEFLIK offre una selezzione veramente variata, cù u sviluppatore chì dice chì ci sò più di un milione di elli. Inoltre, pudete persunalizà ogni faccia di u watch ancu di più. Eccettu Galaxy Watch4 hè un titulu dispunibule ancu nantu à e generazioni precedenti di orologi Samsung.

TIMEFLIK nantu à Google Play

Ciclamentu di Sò 

Rilassate, dorme megliu è svegliate riposatu cù u svegliu intelligente Sleep Cycle, chì hè ancu dispunibule per i smart watches in più di i telefoni. U so algoritmu unicu vi svegliarà solu durante u sonnu ligeru, è riceverete rapporti detallati nantu à u so prugressu. Grazie à l'alarma di vibrazione in u polsu, hè più piacevule chì l'alarma salvatica è forte sona da u telefunu. 

Sleep Cycle in Google Play

U più lettu d'oghje

.