Chiudi annunziu

U telescopiu spaziale James Webb, lanciatu in orbita solare à a fine di l'annu passatu, puderia avè appena furnitu à i fan di Samsung cù i so smartphones è tablette. Galaxy i migliori sfondi tematichi di u spaziu. Qualchi ghjorni fà, a prima maghjina da u telescopiu hè stata liberata, è avà l'amatori, l'astrònomu, i cosmologi è altri ponu accede à più di 200 ritratti d'alta risoluzione nantu à u situ ufficiale. Telescopiu Spaziale Webb.

Sta pagina cuntene foto di nebulose, galassie torciate da lenti gravitazionali, galassie NGC 1300 è NGC 3351, u nucleu galatticu, è parechje altre fonti mozzafiato di luce cosmica antica. Inoltre, cuntene illustrazioni di pianeti è altri oggetti astronomichi, è ancu analisi spettrali stilizati di exoplanets scuperti. Hè littiralmente un tesoru d'imaghjini inspiratori per tutti quelli chì anu ancu u minimu interessu in l'astronomia, a cosmologia è u spaziu esterno.

Pudete vede qualchi ritratti in a galeria sopra. È se vulete usà cum'è wallpaper, visitate u situ ufficiale di u telescopiu per una galeria completa di l'imaghjini d'alta risoluzione chì si distingueranu megliu nantu à a visualizazione AMOLED. Ùn hè per nunda chì i prudutti Samsung anu u so nomi Galaxy, È quandu chjamate a linea di serviziu di u cliente di a cumpagnia, hè presentata quì cum'è una galaxia sana di prudutti. Allora s'è vo vulete purtà u vostru telefunu ancu più vicinu à sta galaxia, avete l'uppurtunità perfetta.

U più lettu d'oghje

.