Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu u lanciu di un campu di ghjocu virtuale chjamatu Space Tycoon. Hè un spaziu in a piattaforma metaverse globale Roblox induve l'utilizatori ponu creà è ghjucà ghjochi è sparte l'esperienza di l'usu di i prudutti Samsung à fiancu di caratteri stranieri in u spaziu, cù u so designu è funziunalità inspirati da u generu magnate.

Samsung criatu stu serviziu principarmenti per i clienti Gen Z per furnisce una sperienza metaverse integrata induve ponu creà è gode di i so prudutti Samsung. L'obiettivu di u giant coreanu hè di permette à i clienti Gen Z di "sperimentà" a marca è interagisce cù l'altri.

Space Tycoon si svolge nantu à a stazione spaziale è u laboratoriu di ricerca di Samsung, induve i caratteri stranieri facenu ricerche nantu à l'ultimi prudutti di a marca. Hè custituitu di trè spazii di ghjocu: una zona minera per ottene risorse, una buttrega per cumprà articuli di ghjocu è un laboratoriu per a fabricazione di prudutti.

In Space Tycoon, l'utilizatori ponu designà una varietà di prudutti Samsung, da smartphones, utilizendu e risorse ottenute Galaxy à i TV è l'apparecchi di casa, è cumprà o aghjurnà l'articuli di ghjocu. L'utilizatori ponu abbandunà a so creatività cuminciendu cù i prudutti di a vita reale è avè ripropositu per diventà "artigianatu" in u ghjocu. Per esempiu, "jigsaw puzzle" Galaxy U Flip pò esse trasfurmatu in un saccu o un scooter, l'aspiratore Jet Bot in un hoverboard, o a TV Sero lifestyle television in un elicotteru monoposto.

Space Tycoon funziona simultaneamente in 14 lingue, cumprese coreanu, inglese, cinese o spagnolu. In u futuru, ci saranu aghjunte altre funzioni chì permettenu à l'utilizatori di cumunicà cù l'altri, sparte e so creazioni o participà à partiti virtuali esclusivi. Inoltre, Samsung attraversu u so situ web cum'è parte di a campagna esistenti #Tu Fà prevede di organizà eventi speciali in linea cuncentrati nantu à u culore è a cullezzione di i so prudutti.

U più lettu d'oghje

.