Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricivutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di lugliu 11-15. In particulare, si tratta Galaxy S20, Galaxy S10 Lite, Galaxy Nota 10 Lite, Galaxy M01, Galaxy M12 a Galaxy Da Flip 5G.

Per mudelli di a serie di punta di l'annu passatu Galaxy S20, smartphones Galaxy S10 Lite, Galaxy Note10 Lite è u "bender" Galaxy Da u Flip 5G, Samsung hà iniziatu à emette u patch di sicurezza di lugliu. AT Galaxy U S20 porta una versione di firmware aghjurnata G98xxXXSEFVF4 è era u primu à ghjunghje in Germania è Švýcarska, u Galaxy Versione S10 Lite G770FXXS6GVG1 è era u primu à esse dispunibule in Spagna, u Galaxy Nota 10 versione Lite N770FXXS8GVF4 è era u primu à ghjunghje in Francia è Galaxy Un aghjurnamentu cù una versione di firmware vene da u Flip 5G F707BXXU6GVF7 è era u primu à esse dispunibule in Australia. Comu sempre, pudete verificà a dispunibilità di una nova aghjurnazione manualmente aprendula Settings → Software Update → Download and Install.

U patch di sicurezza di lugliu corregge parechje decine di vulnerabili truvate in u sistema Android, di quali trè sò stati marcati cum'è critichi è più di vinti eranu assai periculosi. Inoltre, risolve un totale di 41 difetti di sicurezza scuperti da Samsung in u so software. Questi errori sò stati truvati in l'applicazioni Samsung Finder, frà altri, Wearcapace Manager Installer, Messages o Samsung Contacts Storage o a funzione di serratura Knoxguard.

Telefoni Galaxy M01 a Galaxy U M12s hà cuminciatu à riceve un aghjurnamentu cù Androidem 12 è a superstruttura One UI 4, o Una UI 4.1. Per u primu menzionatu, l'aghjurnamentu porta a versione di firmware M015GXXU4CVF6 è hè attualmente liberatu in India, cù a seconda versione M127FXXU3BVF8 è era u primu à ghjunghje in Vietnam. E duie aghjurnamenti includenu u patch di sicurezza di ghjugnu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.