Chiudi annunziu

Quandu Samsung hà introduttu un smartphone plegable in 2019 in a forma di u mudellu originale Galaxy Fold, avete da esse veramente un fan di a cumpagnia per cumprà. Indipendentemente da u fattu chì costa $ 2 o chì hà avutu qualchì problema da u principiu. Questu era ancu unu di i mutivi per quessa chì u dispusitivu ùn era micca largamente dispunibule, ma hà ancu servitu cum'è una dimostrazione di un cuncettu longu. Samsung vulia dimustrà à u mondu ciò chì era pussibule è chì era per rivoluzionarà l'industria di u smartphone. 

L'annu dopu, ghjunse cù un mudellu Galaxy Da Flip. Stu smartphone plegable hà digià attiratu l'attenzione di u mondu sanu. Avia forme familiari basate nantu à a custruzzione "clamshell" è si sentia cum'è un dispositivu chì puderia sustene l'usu di ogni ghjornu. À $ 1, era sempre abbastanza caru. Uni pochi mesi dopu, a cumpagnia hè stata cun un mudellu Galaxy Da Fold2. Costava sempre $ 2, ma i so migliure eranu digià abbastanza decentu per cumincià à piglià in seriu stu segmentu.

Per via di questu, milioni di i clienti più fideli di Samsung in u mondu anu compru sti dispusitivi, ancu s'ellu avianu da piglià in contu chì sti dispusitivi smartphone di a prossima generazione ùn anu micca durabilità in u tempu. Ancu cusì, cù a so compra, sustenevanu a cumpagnia in a so missione di cambià l'industria di u smartphone una volta. Sò ghjunti l'annu passatu Galaxy Da Fold3 a Galaxy Da Fold3.

A 3a generazione hè stata un successu chjaru

À u prezzu di $ 1 è $ 799, sti dui dispusitivi anu vistu taglii di prezzu significativu, chì li rende più accessibili, sicuru. A so durabilità hè ancu aumentata è i display plegabili sò diventati più affidabili. Hè ancu u primu smartphone plegable in u mondu chì hè resistente à l'acqua. Questa volta, pareva chì ancu quelli chì ùn eranu micca cumplettamente à bordu cù i dispositi plegabili in u passatu eranu avà disposti à piglià una chance. Samsung hà finitu per vende più unità di ciò chì hà anticipatu.

Finu à avà, a cumpagnia hà pigliatu una decisione cuscente di prisentà i so smartphones plegabili cum'è dispositi premium. Dopu tuttu, ogni dispusitivu chì costa più di $ 900 (circa CZK 20) hè cunsideratu premium è flagship in u mondu sanu. Quì, i clienti capiscenu chì paganu un prezzu altu micca solu per u fattore di forma, ma ancu per specificazioni high-end. Apprezzanu ancu chì spende tanti soldi in un smartphone plegable li distingue. Hè cum'è esse un membru di un club exclusivu.

Pressione nantu à u prezzu (è dunque a vendita) 

Ma ci sò stati parechji rumuri chì suggerenu chì Samsung puderia cercà di fà un smartphone plegable più prezzu. Presumibilmente, Samsung si prepara à liberà smartphones plegabili cù un prezzu ancu sottu à 2024 dollari da u 800. Sti dispusitivi sò prubabilmente esse cummercializati sottu a marca Galaxy A, chì hè una seria chì hè cunnisciuta per u so rapportu ideali di prezzu / prestazione, ma cascanu in a classa media.

Clienti chì poi facenu una compra Galaxy Z Fold o Galaxy Da u Flip, perderanu chjaramente l'esclusività di stu fattore di forma. Ùn saria micca sfarente di cumprà Galaxy A53 vs Galaxy S22 Ultra. U fattore di forma hè u listessu, solu e specificazioni sò diffirenti. A maiò parte di e persone sò bè ​​cù qualsiasi serviziu chì ricevenu Galaxy A53 farà, cusì ùn sentite micca a necessità di spende più per Galaxy S22 Ultra. Saria simile cù i puzzle.

Ma Samsung hà da creà una situazione simili ancu s'ellu veramente lancia un mudellu plegable di a serie più bassa. Se qualchissia hè capace di ottene a listessa sperienza per $ 449 cum'è $ 999, è hè dispostu à cumprumissu nantu à e specifiche, serà sempre in quellu "club esclusivu" di i pruprietarii di puzzle, solu entrerà à un prezzu assai più bassu.

L'unicità di i telefoni intelligenti plegabili premium hà cuntribuitu à a so crescita di popularità è di vendita. Parechji clienti anu compru sti dispusitivi per questu mutivu. Cù una suluzione economica, puderianu sentenu chì Samsung hè effittivamenti cheapening l'attrattiva di tuttu u segmentu di smartphone plegable, s'ellu ùn sò più offerti solu in cima / flagship.

I puzzle anu un futuru? 

In ultimamente, questi clienti ùn puderanu micca sceglie di gastru i so soldi nantu à l'ultimi mudelli Galaxy Z, se forme simili è opzioni sò offerte in a linea Galaxy A (o altri più bassi). Probabilmente nimu studiarà cù u pruprietariu datu s'ellu hà un mudellu più altu o più bassu, è s'ellu hà u chipset top attuale o u liggeru. U smartphone plegable si piegherà u listessu sia u costu $ 1799 o $ 449.

Forse hè per quessa chì Samsung travaglia nantu à schermi più avanzati di plegamentu, scorrimentu è scorrimentu. Quandu a cumpagnia principia à espansione a so cartera di dispositivi pieghevoli in u segmentu di a gamma media, pò cuntinuà à offre prudutti veramente unichi per ghjustificà i so tag di prezzu premium. Tuttavia, u successu è a caduta di tuttu u segmentu di piegatura seranu probabilmente determinate da a prossima generazione 4th. Sfurtunatamente per ellu, vene in un tempu inauspicious, in quale a diminuzione di a vendita di smartphones hè una infame cunsequenza di crisi globale.

Telefoni di a serie Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.