Chiudi annunziu

Solu quist'annu, Samsung pensa à investisce 36 milioni d'euros, circa 880 milioni di CZK, in espansione a produzzione in a so fabbrica slovacca. Inseme à questu, 140 impieghi seranu creati quì. Ella hà infurmatu nantu à questu CTK a Ministeru di l'Ecunumia Slovacca, chì vole chì u guvernu sustene stu investimentu offrendu un sgraviu fiscale.

Cum'è avemu prima anu infurmatu, cusì a cumpagnia intende di pruduce principarmenti novi mudelli di televisioni è display di grande schermu, chì saranu principalmente destinati à l'imprenditori. In ogni casu, a cumpagnia pensa à esporà a produzzione sana in i paesi di l'UE. A pianta di u Sudu Slovaccu in a cità di Galanta hà digià una storia di 20 anni, quandu Samsung hà cuminciatu à assemblee monitors quì. Tuttavia, e capacità eranu sempre allargate da più pruduzzione di l'elettronica di cunsumu.

In cuntrastu, Samsung hà digià annunziatu in 2018 a chjusura di una pianta più chjuca in Voderady, Slovacchia. A vendita di a divisione slovacca di a cumpagnia trà 2017 è 2020 hè cascata à a mità di u so valore iniziale, ma solu l'annu passatu anu aumentatu da 30% è sicondu finsat.sk hà righjuntu quasi CZK 40 billion. À u listessu tempu, u Ministeru di l'Ecunumia Slovacca hà prupostu à u guvernu di cuncede à Samsung un sgraviu fiscale in quantità di CZK 220 milioni. Nanzu, Samsung hà cuminciatu à pruduce display microLED in i so fabbriche in Vietnam è in Messico. A so versione cummerciale hè principalmente aduprata in centri commerciali, aeroporti, retail è ancu per publicità esterna.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.