Chiudi annunziu

Finu à l'intruduzioni di i prossimi telefoni flessibili di Samsung Galaxy Da Fold4 è apparentemente ci sò solu uni pochi rimasti di u Flip4 settimane, cusì pudemu aspittà un fornimentu aumentatu di filtrazioni di diverse informazioni. U web hè avà ghjuntu cun unu tali 91Mobiles. In particulare, hà publicatu rende ufficiali di u prossimu Flip, chì u mostranu in u prufilu.

À u primu sguardu, pudemu sbaglià u Flip4 per un "trè", in ogni modu, dopu un esame più attentu, scopreremu parechje (ma micca grande) differenze. Unu di elli hè un buttone ligeramente più grande o un corpu pocu menu strettu versu l'estremità. Inoltre, u telefunu pare avè una cerniera ligeramente più stretta è hè più vicinu à a visualizazione. Tuttavia, questu pò esse solu una illusione ottica, postu chì l'articulazione pareva praticamente invariata in e foto filtrate recentemente. L'imaghjini altrimente mostranu u telefunu in u culore Bora Purple chì avemu intesu di pocu tempu in cunnessione cù a gamma Galaxy S22.

Galaxy Z Flip4, secondu a filtrazione dispunibule, avarà un display internu di 6,7-inch cù una freccia di rinfrescante di 120Hz è almenu un display esternu di 2-inch, chipset. Snapdragon 8+ Gen1, finu à 512 GB memoria interna, una camera doppia cù una risuluzione di 12 MPx, una batteria cù una capacità di 3700 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 25W è un menu visibile. groove nantu à un display flexible. Software-sàviu si duveria eseguisce Androidcù 12 è a superstruttura One UI 4.1.1. Serà vendutu per $ 999 (circa CZK 24).

Telefoni di a serie Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.