Chiudi annunziu

Cume dice u precedente informace, a versione beta di One UI 5.0, è assai prubabilmente una prima per a serie Galaxy S22 puderia esse lanciatu da a terza settimana di lugliu, cusì in realtà avà. Questu seria u lanciu più veloce chì a cumpagnia hà mai vistu per qualsiasi versione di u sistema operatore Android o liberendu beta builds à l'utilizatori, hà avutu. Ma hè una bona mossa? 

Ancu s'è Samsung avia veramente scopu di una liberazione più veloce Androidu 13 è One UI 5.0 per i so dispositi, speremu chì hà pensatu abbastanza. L'aghjurnamenti di u software sò diventati piuttostu noiosi, anu poche funzioni novi, è ùn importa micca assai se aspittemu un pocu per una versione veramente liscia di One UI 5.0. L'affidabilità hè ciò chì l'utilizatori volenu più spessu da un novu OS ultimamente. È ùn importa micca s'ellu hè destinatu à i telefuni mobili, tablette o computer.

Tuttu hà bisognu di u so tempu 

Nimu pò culpisce Samsung per avè lasciatu i so dispositi aperti à sfruttamenti potenziali è pirate, ma questi aghjurnamenti di sicurezza sò spessu abbastanza chjuchi è ùn necessitanu micca assai teste. Aghjornamenti principali di u sistema Android è l'interfaccia d'utilizatore One UI, però, sò una storia completamente diversa. Android hè cumplessu, è a corsa à liberà una nova versione di questu puderia spell problema per l'utilizatori chì volenu chì i so dispositi "funcionanu solu" (una frasa popularizzata da u cofundatore di a cumpagnia). Apple Steve Jobs), invece di una altra nova funzione chì serà utilizata da un pocu di utilizatori.

Questu hè soprattuttu veru per a serie Galaxy S22. I telefoni in questa serie anu patitu assai prublemi da u so lanciu, è l'ultimu cosa chì avemu bisognu hè una aghjurnazione rapida chì farà l'esperienza ancu peghju. Ci vole à ricurdà chì Galaxy S22 serà in prima linea di sviluppu Androidu 13 per altri dispositi eligibili Galaxy, cusì ci vole à esse attentamente pruvati nantu à u novu software prima di andà in classi inferiori, è cusì à l'utilizatori menu sperimentati è menu esigenti.

Ùn hè micca chì ùn sariamu cuntenti se Samsung hà fattu a versione ufficiale Androidu 13 è hà liberatu One UI 5.0 u più prestu pussibule. Samsung hà u so sistema di liberazione di l'aghjurnamenti regulari per i so dispositi cunfigurati currettamente. Ma hè ora di fà a nutizia per chì ancu l'aghjurnamenti principali valenu a pena aspittà, cum'è u casu cù l'utilizatori di l'iPhone, per esempiu. 

U più lettu d'oghje

.