Chiudi annunziu

Meno di un annu fà, Samsung hà introduttu u so primu photosensor 200MPx ISOCELL HP1. U prossimu flagship di Motorola serà u primu à aduprà Edge 30 Ultra (in Cina deve esse vendutu sottu u nome Edge X30 Pro). Avà, a prima dimustrazione di cumu si piglia foto hè apparsa nantu à l'onda.

A foto di mostra, liberata da u capu di Motorola China Chen Jin, hè stata presa à una risoluzione di 50 MPx cù a tecnica di binning 4v1 pixel. Inoltre, ISOCELL HP1 pò piglià l'imaghjini di 12,5MPx in u modu di pixel binning 16v1 è, sicuru, ancu in una risoluzione completa di 200MPx.

Dapoi a foto hè statu publicatu nant'à una reta suciale Weibo, a so qualità pò esse ridutta per a compressione. Allora questu ùn hè micca un esempiu cumpletamente rappresentativu di cumu u sensoru Samsung pò piglià ritratti. In più di stu sensoru, u Motorola Edge 30 Ultra deve avè un 50MPx "wide" custruitu nantu à u sensor. ISOCELL JN1 è un teleobiettivo 14,6MPx cù zoom doppiu o triplu.

Un smartphone chì serà un cuncurrente direttu Samsung Galaxy S22 Ultra, duverebbe ancu avè un display OLED cù una diagonale di 6,67 inch è una freccia di rinfrescante 144Hz, un chipset Snapdragon 8+ Gen1 è una batteria cù una capacità di 4500 mAh è supportu per a carica rapida di 125W. Probabilmente serà introduttu stu mese.

U più lettu d'oghje

.