Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Alza.cz usa avà Třetinka BankID per verificà l'identità di i candidati per i servizii finanziarii. I clienti avà ùn anu micca bisognu à andà in una filiale è compie tuttu u serviziu in linea. Questu allarga ancu l'opzioni di consegna à tutti più di mille AlzaBoxes in tutta a Repubblica Ceca è altri punti di consegna.

A più grande e-shop ceca hà innuvatu u so serviziu Třetinka, chì vi permette di pagà un terzu di u prezzu quandu fate una compra è di pagà u restu in una volta o gradualmente in trè mesi. "Grazie à l'usu di una identità bancaria, i nostri clienti ùn anu più da andà personalmente à e nostre filiali per pruvà a so identità quandu dumandanu una compra à Třetinka. BankID ci hà permessu di trasfiriri ancu l'ultimu passu per cuncludi u cuntrattu à l'ambiente in linea ". spiega Jiří Kovanda, capu di servizii finanziarii da Alza.cz. "Cusì, avemu riesciutu à purtà a shopping in Třetinka ancu più vicinu à i clienti chì ùn sò micca à portata di i nostri stabilimenti di mattoni è mortar. Grazie à a facilità di trasfurmazioni cumpletamente in linea, ùn anu più da perde u tempu à visità in persona ". Kovanda aghjunse.

Rimuovendu l'ultima barriera, in modu chì u serviziu pò esse cumplettamente digitalizatu, i clienti chì compranu merchenzie nantu à Třetinka aprenu ancu tuttu u spettru di trasportu dispunibule quandu facenu una compra classica in Alza.cz. Per cullà i so ordini, in più di 41 filiali brick-and-mortar, ponu avà ancu aduprà una reta di quasi 1 dispenser AlzaBox, consegna à più di 300 punti di consegna di terzu o consegna à un indirizzu sceltu. Alza hà utilizatu a verificazione di l'identità di u candidatu in u serviziu Třetinka cù BankID da u principiu di lugliu. In i primi 15 ghjorni di funziunamentu, 000% di i cuntratti eranu digià cunclusi in questu modu, senza chì l'e-shop offra attivamente sta opzione à i clienti.

U principiu di u serviziu Třetinka hè simplice. Quandu compra, solu un terzu di u prezzu hè pagatu è u restu senza alcuna crescita deve esse pagatu in trè mesi. Hè à u cumpratore cumu pianificà i pagamenti. Questu permette di sparghje megliu e spese à u tempu è di cunfurmà cù l'ingudu, chì hè utilizatu, per esempiu, da e persone chì travaglianu nantu à una basa di prughjettu cù inguernu distribuitu ineguale o imprenditori affettati da fluttuazioni staggione. Prima di appruvà un ordine nantu à Třetinka, l'e-shop realiza una verificazione di creditu, per quale usa parechje fonti di valutazione. Se, malgradu questu, u cliente scopre chì ùn hè micca capaci di pagà u prezzu di l'articulu, pò rinvià in ogni mumentu è solu pagà u pagamentu per u so affittu.

Sconti (micca solu) nantu Apple si pò truvà nantu à Alza quì

U più lettu d'oghje

.