Chiudi annunziu

Pocu più d'un annu dopu chì YouTube hà fattu i video replayable in modu chì pudete fighjà u stessu cuntenutu una volta è una volta senza muvimenti un musculu, ci hè un'altra innuvazione simile destinata à u cuntenutu ripetitu. Ma avà si tratta di pudè chjappà i capituli individuali di ogni video. Allora s'è vo vulete fighjulà a stessa parte di u video una volta è una volta, pudete fà cusì pressu u buttone Loop in u menù di i capituli.

Nanzu, l'unica opzione in a sezione di Capituli era di sparte ognuna di elli cù l'altri populi. Questa funzione di u ciclu di u capitulu hè cusì nova. Tuttavia, ci sò stati raporti prima chì YouTube stava pruvatu sta funzione. Era à u principiu di questu annu. A funzione appare nantu à e piattaforme mobili è desktop. Dunque pare chì hè un aghjurnamentu di u latu di u servitore, cusì serà dispunibule quasi appena Google u libera in u mondu.

Per attivà a funzione, avete bisognu di truvà u video pertinenti, andate à u menù induve pudete navigà i capituli, è ci deve esse un logu ripetitu cù duie frecce. Se appughjà stu buttone mentre guardà un capitulu, quandu u capitulu finisci, u video torna immediatamente à u principiu di u capitulu. Sè site in un altru capitulu di u video, pudete appughjà stu buttone in un altru capitulu per loop immediatamente u capitulu precedente. Allora stu capitulu ripeterà individualmente finu à appughjà u buttone di novu. 

U più lettu d'oghje

.