Chiudi annunziu

Samsung hà cunfirmatu ufficialmente a data di u so prossimu avvenimentu Galaxy Unpacked. Cum'è previstu, l'intruduzioni di novi telefoni flessibili Galaxy Z Fold4 è Z Flip4 cù orologi Galaxy Watch5 à Watch5 Per, ma i Galaxy Videremu Buds2 Pro u marcuri 10 d'aostu da 15 ore à u nostru tempu.

Foldables_Unpacked_Invitation_main1_F

L'innuvazione ùn hè micca solu di idee radicali, ma ancu di novi sperienze chì cambianu a nostra vita di ogni ghjornu per u megliu. L'innuvazione significativa va oltre u latu tecnicu è rapprisenta una piattaforma nantu à quale a nostra vita di ogni ghjornu diventa più ricca è versatile - aprendu più pussibulità chè mai. Hè scrittu in u comunicatu di stampa ufficiale di Samsung.

Per vede cumu queste pussibulità seranu realizate, unite à Samsung Electronics u 10 d'Agostu per sente cumu a cumpagnia spinge e fruntiere, sfidendu a cunvenzione è apre e porte à novi sperienze. Galaxy Unpacked serà trasmessu in diretta nantu à u situ web di Samsung Newsroom, Samsung.com, è u canali YouTube di Samsung à partesi da 15 p.m. ET.

Telefoni di a serie Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.