Chiudi annunziu

Pocu pocu dopu chì u primu render ufficiale hà cullatu in l'onda Galaxy Da Flip4, chì u mostra da u fronte, un'altra stampa di stampa di ellu hè filtrata, è ancu u primu rende ufficiale di u so fratellu. Galaxy Da Fold4. Hè mostratu in trè culori in i ritratti.

U primu rende ufficiale di u quartu Fold publicatu da u situ web 91Mobiles, chì si mostra in neru, beige è teal. In a nova maghjina, u Flip4 hè catturatu in i stessi culori cum'è u primu rende ufficiale, vale à dì grisgiu scuru, viole, oru rosatu è blu, ma à u cuntrariu di u precedente, pudemu vede u telefunu abbastanza vicinu.

Da a prima stampa stampata di u prossimu Fold, pare chì avarà un lettore di impronte digitali è un corpu di metallo situatu à u latu cum'è "trè". À u primu sguardu, hè indistinguibile da ella. Sicondu i fuglii dispunibuli, avarà una articulazione più fina è un groove menu visibile (chì ùn pò micca esse vistu da l'imaghjini).

In quantu à e specificazioni, Galaxy U Fold4 duverebbe uttene u chip flagship attuale di Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1. Software-sàviu si duveria eseguisce Androidcù 12 è a superstruttura One UI 4.1.1. I dui "benders" seranu introduttu in pocu settimane.

Telefoni di a serie Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.