Chiudi annunziu

I pruduttori di smartphone chinesi ùn anu micca riesciutu à detronizà Samsung è finisce a so dominanza globale. Huawei era vicinu, ma hè sempre ristrettu per via di l'imposizione di sanzioni, Xiaomi hè ancu fermu in u so terzu postu in a classifica globale. In ogni casu, i pruduttori chinesi ùn sò micca soddisfatti di stu risultatu è volenu cambià à una nova strategia l'annu dopu. 

Serà focu annantu à a prumuzione di i dispositi boni piuttostu cà i telefoni di punta. In un certu sensu, l'OEM chinesi cunsidereghjanu un ritornu à l'antica strategia di sviluppà telefoni putenti ma economici. Sicondu un rapportu Weibo chì cita IT Home, Certi pruduttori di smartphones chinesi prughjettanu di vultà à a categuria di prezzu 1 yuan, vale à dì 000 dollars (circa CZK 150) categuria di prezzu annu dopu.

I telefoni economici puderianu avè una qualità di costruzione megliu 

Dunque, i cuncurrenti di Samsung pruvaranu assai per ottene un voluminu di vendita più altu in l'annu à vene. Per ottene questu, apparentemente pruvate à migliurà micca solu e funzioni, ma ancu a qualità di a custruzzione. U rapportu ammenta chì i pruduttori chinesi tornanu à aduprà materiali è cumpunenti di qualità più alta, cum'è cornici metalliche. I telefoni più economici sò ancu cuminciati à aghjunghje sensori di impronte digitali sottu u screnu.

Ma i telefoni Samsung cuntinueghjanu à stabilisce un novu standard di qualità ogni annu, è ancu i so telefuni mid-range sò oghji resistenti à a polvera è à l'acqua. L'opponenti duveranu almenu mantene cun ellu, altrimenti spariranu. In generale, pare chì i principali rivali di Samsung volenu trasfurmà u so focusu da u mercatu premium à u mercatu low-end. Samsung hà cù a so seria Galaxy È un grande successu è avà pare chì l'altri fabricatori copianu u so script è pruvate à battellu in u so propiu ghjocu. Ma a cumpetizione hè impurtante, è hè solu bè.

Galaxy Pudete cumprà l'A53 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.