Chiudi annunziu

Samsung di solitu equipa i so smartphones mid-range cù trè o quattru camere. Dui di sti camere sò i principali è ultra-largu-angle, mentri l'altri includenu sensori di prufundità è macrocamere. Tuttavia, à partesi di l'annu prossimu, sti telefoni puderanu avè una camera di menu.

Sicondu un rapportu da u situ coreanu The Elec citatu da u servitore SamMobile Samsung hà decisu di caccià a camera di prufundità da i so telefoni mid-range previste per l'annu prossimu. U rapportu dichjara chì i mudelli Galaxy A24, Galaxy A34 a Galaxy A54 averà trè camere: camera principale, ultra-larga è macro.

U primu menzionatu averebbe un sensor primariu 50MPx, un "grandangolu" di 8MPx è una camera macro 5MPx, a seconda una camera principale 48MPx, una lente ultra-grandangolare 8MPx è una camera macro 5MPx, è a terza una 50MPx. camera primaria, una "grandangolu" 5MPx è una camera macro 5MPx. A risoluzione di a lente ultra-grandangolu u Galaxy A54 hè prubabilmente un typo perchè ùn hà micca assai sensu per un dispositivu più caru per avè una camera peghju chè una più economica. Ancu s'è, sicuru, a so dimensione è apertura sò ancu una quistione.

Cù questu passu, Samsung apparentemente vole fucalizza nantu à e camere rimanenti è riduce i costi assuciati cù a camera di prufundità, chì hè largamente supportata da u software. U giant coreanu hà digià cuminciatu à offre stabilizazione ottica di l'imaghjini in i so smartphones mid-range, cusì si move in a direzione ghjusta. Pudemu sperà chì Samsung un ghjornu purterà un teleobiettivo à i so telefoni di gamma media (più alta), ancu s'ellu ùn pare micca assai prubabile, almenu in u futuru prevedibile.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.