Chiudi annunziu

Chrome in a versione 100, liberata da Google à a fini di marzu di questu annu, hà purtatu un cambiamentu in u disignu di a so icona per e versioni desktop è mobile dopu parechji anni. A cumpagnia avà ella parlava nantu à cumu hè ghjuntu stu redesign.

A squadra daretu à u ridisegnu hà revelatu chì l'icona di Chrome era inizialmente destinata à presentà un cohete chì volava sopra a Terra per simbulizà a velocità di u navigatore, ma eventualmente Google l'abbandunò è ghjunse à un disignu chì pareva "accessibile è clicable, è catturà megliu u so spiritu. ".

Chrome hà avutu un novu logò questu annu perchè sò passati ottu anni longu da a so ultima aghjurnazione è Google hà pensatu chì era ora di un aghjurnamentu. "Avemu ancu nutatu chì u disignu visuale di i sistemi operativi muderni hè diventatu di più in più stilisticamente sfarente, cusì era impurtante di rende l'icona di Chrome più responsiva è fresca, qualunque sia u dispositivu chì aduprate". hà dettu u designer di l'interfaccia d'utilizatore Elvin Hu.

U ridisegnu sceltu di l'icona di Chrome hè più di un raffinamentu chè qualcosa di completamente novu, ma a squadra "hà ancu pruvatu l'opzioni chì anu deviatu più da a forma generale chì avemu usatu per l'ultimi 12 anni", secondu u designer visuale Thomas Messenger. In particulare, hà dettu, per esempiu, hà pruvatu à sbulicà i cantoni, diverse geometrie, o decide di separà o micca i culori cù u biancu. Fighjendu questi disinni, pudemu dì chì hè bonu chì Google "sparghje a catena" in l'ultima aghjurnazione di l'icona di u navigatore più populari di u mondu.

U più lettu d'oghje

.