Chiudi annunziu

Recentemente, Google pare chì si focalizeghja nantu à fà a so app Photos più faciule d'utilizà invece di aghjunghje novi funzioni. Per esempiu, l'ultima aghjurnazione hà facilitatu u prucessu di sparte parechje foto via una tabulazione slide-out in u fondu di u screnu. Avà u giant tecnologicu americanu hà iniziatu à liberà una nova aghjurnazione chì facilita a ricerca è a visualizazione di screenshots.

Se avete aghjurnatu Google Photos à a versione 5.97 o più tardi, duvete vede un novu articulu chjamatu View screenshots dopu avè premutu longu l'icona di l'app. Cliccà nant'à lu vi purterà subitu à u cartulare Screenshots nant'à u vostru dispusitivu, induve vi ponu facirmenti vede o sparte tutti i vostri screenshots. Una piccula aghjunta elimina a necessità di navigà à traversu una mansa di cartulare sottu a tabulazione Biblioteca è utilizate a barra di ricerca per filtrà screenshots. Sè vo site qualcunu chì accede à screenshots spessu, pudete arrastà u novu shortcut da u menù è mette nantu à a vostra pantalla di casa, risparmiendu ancu più tempu.

Google Photos hà avutu una aghjurnazione più, sta volta solu per a versione web, chì hè a nova sezione "Backup". Da 2020, a versione web include informace circa l'imagine "Caricatu da" è "Shared by user". Questa nova sezione li cumplementa dicendu à l'utilizatore in quale qualità (in particulare a qualità originale o "Storage saver", prima chjamata "Alta qualità") l'imaghjina hè stata caricata in Photos. A sezione vi avviserà ancu se "questu articulu occupa u spaziu in u vostru contu di almacenamento" per via di l'antica opzione di Alta Qualità o perchè usate un telefuninu Pixel più anticu. Per e copie di salvezza chì occupanu spaziu di almacenamento, a so dimensione serà visualizata.

U più lettu d'oghje

.