Chiudi annunziu

Grazie à Netflix, nantu à i dispositi cù Androidem pudete infine ghjucà à u premiatu ghjocu di strategia turn-based Into the Breach. À u listessu tempu, daretu à a so mossa à i picculi schermi hè l'iniziativa di ghjocu recentemente cuntruversata di u giant streaming. Tutti l'abbonati ponu avà ghjucà u ghjocu nantu à a so app. U ghjocu vi vede display mobili più di quattru anni dopu a so liberazione nantu à e piattaforme maiò. Arriverà subitu, ma in l'Edizione Avanzata allargata.

I sviluppatori di Subset Games anu creatu unu di i cimi di u so generu in 2018. L'impresa precedente di u studiu, a strategia spaziale FTL - Faster Than Light, cù un dispositivu di Androidem hè stata evitendu da 2014 quandu a so versione mobile hè ghjunta iOS. Cù In the Breach, però, anu digià apprufittatu di a so sperienza cù u porting à e plataforme mobili. À u listessu tempu, u gameplay di In the Breach incuraghja chjaramente à ghjucà nantu à i schermi tattili.

In u ghjocu, sarete incaricatu di una squadra di mechs chì u so compitu hè di difende una invasione di mostri giganti. Cù questi insetti, allora fate battaglie nantu à carte di ghjocu cum'è scacchiera, in quale duverete impegnà u pensamentu tatticu per ottene u risultatu più pusitivu. In più di prutezzione di a vostra propria unità, u vostru compitu principale hè di difende e fonti d'energia è i residenti spaventati. L'Edizione Avanzata aghjusta novi tippi di unità, missioni è patroni à u ghjocu di basa. Duvete avè un abbonamentu Netflix attivu per ghjucà.

Into the Breach in Google Play

U più lettu d'oghje

.