Chiudi annunziu

L'anziani impiegati di una filiale di Samsung Electronics sò stati cundannati à 18 mesi di prigiò per avè divulgatu informazioni à una sucietà cinese. Questa cumpagnia hà filtratu informace utilizatu per sviluppà tecnulugii di fabricazione di semiconduttori in una nova fabbrica chì hà custruitu apposta per questu scopu. U situ web hà infurmatu nantu à questu BusinessKorea.

L'impiegati cundannati anu travagliatu per SEMES, chì appartene à a divisione più impurtante di Samsung Samsung Electronics, per più di deci anni. Sicondu u tribunale di u distrettu cintrali di Seoul, l'antichi impiegati anu arrubatu a tecnulugia necessaria per fabricà 14 pulitori di semiconductor trà marzu 2018 è dicembre di l'annu passatu. L'equipaggiu hè statu vindutu à una sucietà cinese per 71 miliardi won (circa 1,3 miliardi CZK).

A cumpagnia chinesa hà utilizatu 14 pulitori di semiconductor per caccià i contaminanti in u prucessu di mudellu di sustrato semiconductor in a so nova fabbrica in Cheonan, Corea. U nome di a cumpagnia è u numeru di l'antichi impiegati di SEMES ùn sò micca publicati.

SEMES hè una filiale di Samsung Electronics per a produzzione di dispositivi chip. Hè stata assai successu l'annu passatu, cù vendite righjunghji 3,12 trilioni di won (CZK 56,16 miliardi) è un prufittu di 353,3 miliardi won (CZK 6,36 miliardi). Finu à a mità di u 2010, si concentrava principarmenti nantu à a produzzione di pulitori di semiconductor, ma per via di una dumanda aumentata, hà recentemente focu annantu à a produzzione di l'equipaggiu di incisione.

Temi:

U più lettu d'oghje

.