Chiudi annunziu

L'intruduzioni di a carta Marvel Snap hà purtatu cun ella a speranza chì serà infine un rapprisentante di u generu, chì, à u cuntrariu di i so cuncurrenti, ùn prova micca di strincà u massimu fora di i portafogli di i ghjucatori. I prumessi originali di i sviluppatori, chì anu attrattu a pussibilità di ottene tutte e carte in u ghjocu per ghjucà pacificu, eranu digià pigliatu durante e teste chjuse di a versione beta di u ghjocu. U studiu di Second Dinner hà aghjustatu u chjamatu Nexus Events. À u listessu tempu, u novu meccanicu hà digià riesciutu à arrabbiare a basa di i ghjucatori prima chì u ghjocu sia dispunibule per tutti senza avè bisognu di registrà per e versioni di prova.

Nexus Events duvia risolve u prublema di u sistema originale. Hà prumessu à i ghjucatori tutte e carte dispunibuli gratuitamente, ma l'ordine in u quale l'anu acquistatu era cumplettamente aleatoriu. Dunque ùn hè micca surprisa chì a frustrazione hà cuminciatu à sparghje trà i fanali per ùn esse capace di ghjucà i mazzi più forti. Tuttavia, a risposta di i sviluppatori ùn hà micca purtatu assai sollievu. In l'avvenimenti di tempu limitatu, i ghjucatori ponu uttene carte specifiche più veloce, ma anu sempre à apre in i loot boxes odiati.

L'apertura di una scatula di loot costa circa 2,3 $ quandu si cunvertisce a valuta premium in u ghjocu in soldi reale. Avete bisognu di pagà almenu $ 115 per esse sicuru di truvà una certa carta super rara cù e migliori capacità di ghjocu. In u peghju casu, ancu finu à 450 (circa CZK 10 in cunversione). I prezzi pazzi ponu affundà un ghjocu altrimenti divertente chì hè digià in a versione beta. Tuttavia, sè ùn avete micca paura di tali pratiche è avete fiducia in u sviluppatore per riparà u sistema, pudete pre-registrà per u ghjocu. nant'à u so situ ufficiali.

U più lettu d'oghje

.