Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu di pocu tempu à travaglià in una nova pianta di fabricazione di chip in Texas, chì li costarà $ 17 miliardi (circa CZK 408 miliardi). Tuttavia, l'investimentu di u giant coreanu in u sicondu statu americanu più grande ùn pare micca finisce quì. Samsung prevede di custruisce undici più fabbriche di chip quì in i prossimi deci anni.

Cum'è u situ web informa Austin American-shtatista, Samsung puderia custruisce 11 fabbriche per a produzzione di patatine fritte in Texas per un vertiginu 200 billion dollars (circa 4,8 trilioni CZK). Sicondu i ducumenti presentati à u statu, puderia creà più di 10 XNUMX impieghi s'ellu seguita tutti i so piani.

Dui di sti fabbriche puderanu esse custruitu in a capitale di Texas, Austin, induve Samsung puderia investisce circa 24,5 miliardi di dollari (circa 588 miliardi CZK) è creà 1800 167,6 impieghi. I nove restanti puderanu esse situati in a cità di Taylor, induve a cumpagnia puderia investisce circa 4 miliardi di dollari (circa 8200 trilioni CZK) è impiegà circa XNUMX persone.

Sè tuttu và secondu u pianu prupostu di Samsung, a prima di queste undici fabbriche principiarà l'operazioni in 2034. Cum'è diventerà unu di i più impurtanti investitori in Texas, puderia riceve sin'à $ 4,8 miliardi in crediti fiscali (circa 115 miliardi CZK) . Ricordemu chì Samsung hà digià una fabbrica per a produzzione di patatine fritte in Texas, in particulare in l'Austin citatu, è hà operatu quì per più di 25 anni.

Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.