Chiudi annunziu

Unu di i prossimi telefoni flessibili di Samsung Galaxy U Fold4 si dice chì vantarà alcune migliorie di cuncepimentu annantu à i so predecessori, cum'è un rapportu d'aspettu più largu è cornici più sottili intornu à a visualizazione esterna. Avà i ritratti anu ghjuntu in l'onda per cunfirmà questu.

A prima maghjina in a galeria mostra trè "benders": in cima hè u Vivo X Fold, in u mità. Galaxy Da Fold4 è sottu Galaxy Da Fold3. À u primu sguardu, u quartu Fold pare avè un quadru di metallu ligeramente più sottile vicinu à a cerniera. In questu rispettu, hè più simili à u "jigsaw" di u fabricatore cinese chì à u so predecessore. Stu disignu hà permessu à u giant coreanu di dà à a visualizazione esterna un rapportu d'aspettu ligeramente più largu. U dispusitivu hà ancu un pocu più sottili (è più uniformi) biselli intornu à a visualizazione.

A ghjudicà da l'imaghjini novi è precedenti, u disignu di u quartu Fold ùn differisce micca assai da i "trè", piuttostu a migliurà. Eppuru, u rapportu d'aspettu più largu di a visualizazione esterna hè un cambiamentu abbastanza significativu. Permetterà l'accessibilità più faciule di l'elementi di l'interfaccia d'utilizatore. Galaxy Z Fold4 serà inseme cù un altru "bender" Galaxy Da Flip4 introduttu à a scena in pocu pocu settimane. Ancu u quartu Flip ùn deve esse assai diffirenti da u so predecessore in quantu à u disignu. Unu di i più grandi cambiamenti hè prubabilmente un esterno ligeramente più grande visualizazione.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.