Chiudi annunziu

Diverse cumpagnie di tecnulugia, cumpresu Google, si sò precipitati à aiutà l'Ucraina contr'à a Russia in a guerra di cinque mesi. Hà aiutatu u paese pirate, per esempiu, limitendu i dati in l'applicazione Maps per impediscenu a divulgazione di locu, o chjudendu i canali russi. YouTube, per piantà i sforzi di propaganda di u Kremlin. Avà e forze pro-russi anu annunziatu chì volenu bluccà Google in e regioni chì cuntrullanu.

Cum'è u situ web di u ghjurnale britannicu indica The Guardian, Denis Pushilin, chì dirige l'autoproclamata Republica Populari di Donetsk di Donbas, hà annunziatu un pianu per pruibisce u mutore di ricerca di Google, dicendu chì a cumpagnia era implicata in a promozione di "terrorismu è viulenza" contr'à i Russi. A pruibizione deve ancu applicà à un'altra entità pro-russa autoproclamata in l'est di u paese, a Republica Populari di Lugansk. Sicondu Pushilin, Google agisce à l'ordine di u guvernu di i Stati Uniti è favurisce atti di viulenza contr'à i Russi è u populu di Donbass. E forze pro-russi in a regione intendenu bluccà Google finu à chì u giant tecnulugicu "smette di perseguite e so pulitiche criminali è torna à a lege normale, a moralità è u sensu cumunu".

Questa prohibizione ùn hè micca l'unica chì a Russia hà impostu contr'à i giganti tecnologichi americani. Dighjà uni pochi di ghjorni dopu à l'iniziu di l'invasione, era bluccatu in u paese Facebook o Instagram, mentre chì in e pseudo-repubbliche citate hè accadutu uni pochi di mesi dopu.

U più lettu d'oghje

.