Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: L'estate hè in piena corsa è questu significa chì hè alta stagione per i scooters elettrici. Se ùn site micca cuntentu cù solu i mudelli basi è, à u cuntrariu, vulete cumprà un scooter elettricu cù una gamma sopra standard è una sospensione d'alta qualità per viaghji à a natura circundante, avete una opportunità ideale. I scooter elettrici Kaabo sò trà i migliori di u mercatu è avà i so prezzi sò assai più bassi. Inoltre, quandu vi cumprà, pudete vince un second scooter for free.

Ideale per a cità è a natura

Kaabo prupone scooter elettrici di tutte e categurie. IN portfolio di marca truverete mudelli di cità, pezzi universali cù un rapportu prezzu / prestazione ideale, è ancu mudelli ultra-putenti chì ponu trattà u terrenu più esigenti. À u listessu tempu, tutti anu una sospensione di rota davanti è posteriore, una custruzzione solida è offre decente ghjunghje da 50 km finu à 180 km. In certi rotte, ponu ancu esse una grande alternativa à una vittura, cum'è una carica sana di a so bateria costarà una media di 10 curone.

U mudellu più vantaghju, chì hè ancu diventatu un bestseller in l'ultimi mesi, hè Kaabo Mantis 10 Plus, chì tù per un prezzu da 34 CZK (precedentemente 41 CZK) offre una gamma di sin'à 990 km, una vitezza massima di 75 km / h (limitatore à 60 km / h), sospensioni, freni à discu semi-idraulichi di alta qualità è ancu indicatori, luci, clacson. è resistenza à l'acqua IPX25. Ma ancu u mudellu più prezzu Kaabo Skywalker 8H digià per 14 CZK (precedentemente CZK 19) offre paràmetri assai decenti è hè cusì un scooter ideale per a cità è per i chjassi ciclichi.

2048_1152_kaabo

Dui sconti à una volta, risparmiate finu à CZK 23

I scooters Kaabo sò cusì boni avà soprattuttu perchè sò finu à decimila sconti è pudete ancu uttene cum'è UNIMBACK è cusì salvà un altru finu à 13 000 CZK. À u listessu tempu, questi sò pezzi cumpletamente funziunali, mai usati cù un imballaggio cumpletu, per quale a scatula hè stata aperta solu è chì sò ancu cuparti da una garantia premium completa. In più, quandu cumprate qualsiasi scooter Kaabo, pudete avà vince un secondu e-scooter gratis. Ci hè una cumpetizione per un totale di pezzi 3, cusì tutti anu una chance di vince, è tuttu ciò chì duvete fà hè di registrà a vostra compra in sta pagina.

1520_794_Kaabo Wolf King

U più lettu d'oghje

.