Chiudi annunziu

A settimana passata avemu infurmatu chì unu di i più antichi è megliu androiddi lanciatori - Nova Launcher - compru Cumpagnia di filiale. A so nova versione beta hè digià fora, purtendu a funzione di ricerca assuciata cù u novu pruprietariu.

Quandu Kevin Barry, u sviluppatore principale di Nova Launcher, hà annunziatu chì u lanciatore, cù l'app Sesame Search, era statu acquistatu da a cumpagnia di analisi Branch, hà dettu chì a prossima versione beta 8.0.2 includerà una funzione alimentata da a so tecnulugia. Sta funziunalità hè "Branch search for shortcuts è cuntatti", chì hà una rùbbrica separata in u menù paràmetri. E note di liberazione dicenu chì Branch usa una biblioteca offline chjamata io.branch.search. À u stessu tempu, spieganu chì a biblioteca ùn hà micca accessu à Internet è chì a biblioteca di ligami diretti di a cumpagnia - io.branch.sdk.android - hè indipendente.

 

Barry hà prumessu in u so annunziu a settimana passata chì a maiò parte di e funzioni novi di Branch seranu vuluntarii, è finu à avà mantene a so parolla. L'opzione di ricerca cù a tecnulugia Branch hè disattivata per difettu.

I risultati di ricerca ottenuti utilizendu a funzione sopra citata parenu esse più cumpleti di quelli purtati prima à Nova da a ricerca integrata di Sesame. Questu hè perchè Branch combina tutte l'opzioni di cuntattu cum'è u telefunu, WhatsApp è "SMS" per ogni cuntattu, mentri Sesame mostra risultati separati per WhatsApp. Curiosamente, a ricerca di Branch ùn hà micca accessu à alcune app - a capacità di missaghju persone nantu à a piattaforma Slack si mostra separatamente.

In più di a ricerca mejorata, l'ultima beta risolve certi prublemi minori, cum'è u ridimensionamentu di i widgets è u testu in u dialogu Edite è u tiratore di l'app. Pudete scaricà a nova versione beta di u launcher quì.

U più lettu d'oghje

.