Chiudi annunziu

Samsung, chì hè u più grande fabricatore di soundbars in u mondu, hà annunziatu chì hà digià vindutu più di 30 milioni di elli. Hà lanciatu a so prima soundbar in 2008, u HT-X810 cù un lettore DVD integratu.

Samsung hè in traccia di diventà u più grande fabricatore di soundbar per a nona volta in una fila (dapoi 2014). A so prima soundbar hè stata a prima in l'industria à cunnette in wireless à un subwoofer. Da tandu, u giant tecnulugicu coreanu hà sperimentatu assai in questa zona è hè ghjuntu cù, per esempiu, soundbars cù lettori Blu-ray integrati, soundbars curvati o soundbars chì ghjucanu in cooperazione cù parlanti di TV.

Sicondu a cumpagnia di ricerca di marketing Future Source, l'annu passatu a parte di Samsung in u mercatu di soundbar era 19,6%. Ancu questu annu, i so soundbars anu ricivutu valutazioni favurevuli da i sperti. A so soundbar flagship HW-Q990B quist'annu hè stata elogiata da u prestigiosu situ tecnologicu T3. Hè a prima soundbar di u mondu cun una cunfigurazione di canali 11.1.4 è una cunnessione wireless à a TV per u sonu Dolby Atmos.

"Cumu più è più cunsumatori apprezzanu l'esperienza audio per gode di a stampa perfetta, l'interessu per i soundbars Samsung hè ancu crescente. Continueremu à lancià novi prudutti chì rispondenu à i nostri bisogni ". disse Il-kyung Seong, Vicepresidente di Visual Display Business in Samsung Electronics.

Per esempiu, pudete cumprà Samsung soundbars quì

U più lettu d'oghje

.