Chiudi annunziu

Solu duie settimane dopu a liberazione di a quarta versione beta di l'estensione One UI Watch 4.5 hà iniziatu Samsung nantu à u watch Galaxy Watch4 a Watch4 Clàssicu liberate una nova beta. Risolve alcuni bug è migliurà u rendiment di l'orologio.

A nova aghjurnazione porta una versione di firmware chì finisce in ZVG7 è hè pocu menu di 170 MB. Sicondu e note di liberazione, l'aghjurnamentu migliurà a stabilizazione di a faccia di l'orologio, risolve i prublemi di permessi legati à l'orologio, è un prublema cù e facce di l'orologio scaricate chì ùn sò micca rinfrescanti. Samsung hà ancu migliuratu a precisione di a bussola integrata, u cunsumu d'energia ridutta è a prestazione di carica mejorata. Galaxy Watch4 à Watch4 Classic. Per installà a nova aghjurnazione, avete prima bisognu di stallà l'ultima versione (2.2.11.220718) di l'applicazione in u vostru telefunu. Galaxy Watch4 Plugins.

Inoltre, Samsung hà lanciatu un foru ufficiale per a versione beta in a so pagina di a cumunità Unu UI 5.0. Significa chì u prugramma beta puderia apre à u publicu assai prestu. Comu solitu, serà dispunibule solu in i mercati selezziunati, chì ùn sò micca cunnisciuti specificamente à questu tempu (ma duverebbe include alcuni paesi europei).

Galaxy Watch4, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.