Chiudi annunziu

Più rende di stampa di Samsung sò filtrati in l'aria Galaxy Da Flip4. Sò stati publicati da u situ web GizNext. Si dice chì mostranu u so designu finale cù quattru varianti di culore. Quessi sò grisgiu scuru, oru rosatu, blu è viole (Bora Purple). Tutti parenu avè un finitu matte è un schema di culore bi-tonu per via di a visualizazione esterna.

Galaxy U Flip4 apparentemente serà un dispositivu assai più culurita in i mercati selezziunati induve Samsung venderà l'edizione Bespoke. Mentre chì u so predecessore hà vistu più di 40 combinazioni di culori in questa edizione, u quartu Flip duverà vantarà più di 900 combinazioni di culori. Se cunfirmatu, diventerà u smartphone più culurita in u mondu senza cumpetizione.

Sicondu e filtrazioni dispunibili, u prossimu Flip avarà un display flessibile AMOLED di 6,7 inch cù risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz è almenu un display esternu di 2 inch, un chip. Snapdragon 8+ Gen1 è 8 GB di sistema operatore è finu à 512 GB di memoria interna. A camera deve esse doppia cù una risuluzione di 12 MPx, a bateria hè dettu di avè una capacità di 3700 mAh è supporta a carica rapida di 25W. In quantu à u software, u telefunu apparentemente funziona Androidà 12 è suprastruttura Unu UI 4.1.1. Pudemu ancu aspettà parlanti stereo, u gradu di prutezzione IPX8, un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione, menu visibile. groove nantu à un display flexible o un giuntu più sottile. Inseme cù un altru "bender" Galaxy Da Fold4 serà introduttu in 14 ghjorni.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.